ادامه بارش‌های تهران از یکشنبه آینده/ آلودگی‌ از تهران رفت
تاريخ : 16 / 9 / 1391برچسب:, | 2:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش باران در تهران از شب گذشته گفت: این بارش‌ها به صورت پراکنده تا ۶ ساعت دیگر ادامه دارد و ادامه بارش‌ها از روز یکشنبه آینده انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: ادامه بارش‌های تهران از یکشنبه آینده/ آلودگی‌ از تهران رفت
  •  
  •  
  •  

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: بارش باران در تهران از شب گذشته آغاز شده و این بارش‌ها به صورت پراکنده تا 6 ساعت دیگر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: خوشبختانه با بارش باران و وزش باد، آلودگی هوای تهران به صورت کامل از آسمان پایتخت خارج شده و تنها پدیده مه در آسمان وجود دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: همچنین امروز در غرب، جنوب غربی، جنوب، دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس، مناطق مرکزی و دامنه‌های البرز به تدریج در شمال‌شرق و شرق کشور بارش باران و گاهی وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف ادامه خواهد داشت.

امیدوار شهری ادامه داد: در 24 ساعت آینده در برخی مناطق استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد نسبتاً شدیدی خواهد وزید.

وی تصریح کرد: از اوایل وقت شنبه آینده سامانه بارشی جدیدی از غرب کشور وارد شده و تا اواخر وقت این روز تمام نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی بیان کرد: روز یکشنبه هفته آینده نیز بارش متناوب باران و برف در مناطق سردسیر در برخی استان‌های گیلان، مازندران و گلستان، اردبیل، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: