امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی قیام امام حسین (ع) بود

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران امر به معروف و نهی از منکررا از اهداف اصلی قیام امام حسین (ع) یاد و تذکر زبانی را وظیفه همگانی ذکر کرد و اجرای حدود را وظیفه بخش اجرائی جامعه دانست.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حجت السلام آل هاشم در نخستین همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر یگانهای ارتش واحد شمالغرب کشور و واحدهای امر به معروف و نهی از منکرمستقردر کوی های سازمانی شمالغرب ارتش ، رمز موفقیت انقلاب اسلامی را

امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و افزود : " پیروزی مقاومت در جنگ 8روزه علیه رژیم صهیونیستی نیز از همین امر ناشی بود که توانست هیمنه پوشالی آن را در هم کوبید".

وی تلاش برای زنده نگه داشتن این فریضه الهی را وظیفه همگان دانست و از روحانیون مبلغ در ارتش خواست که اهمیت خاصی به جوانان شاغل در ارتش بدهند.

حجت السلام فقیه ریاست عقیدتی و سیاسی لشکر 21 حمزه نیز با بیان اینکه 25واحد امر به معروف و نهی از منکر در کوی های سازمانی ارتش در شمالغرب فعالیت می کنند ، افزود : با فعالیتهای صورت گرفته در این واحدها شاهد کاهش شدید ناهنجاریها در این کوی ها هستیم به طوری که کمترین موارد تخلف و منکر را در کوی های سازمانی و یگانهای ارتش شاهدیم."

در این مراسم همچنین از واحدهای نمونه امر به معروف ونهی از منکر یگانهای ارتش و کوی های سازمانی شمالغرب کشور و فعالین آن تجلیل شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: