رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش: مواضع ضدصهيونيستي رهبر انقلاب در نمازجمعه موجب احساس غرور در دنياي اس

عقاب نیوز:

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس:

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران تاكيد كرد: مواضع ضدصهيونيستي رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه اخير موجب احساس غرور و شادي دنياي اسلام شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،                    

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي آل‌هاشم، صبح امروز در جمع كاركنان و مديران سازمان عقيدتي سياسي ارتش، ضمن تبريك به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولي‌عصر(عج) و فرارسيدن 19 بهمن روز نيروي هوايي، گفت: كاركنان قهرمان نيروي هوايي ارتش در بيعت تاريخي‌شان در سال 57 بصيرت خود را قبل از پيروزي انقلاب اسلامي به اثبات رساندند.

وي با بيان اينكه "بصيرت ارتش در سرعت گرفتن پيروزي انقلاب نقش مهمي داشت"، رهبري امام(ره)، حضور مردم در صحنه‌ و تاسي از آموزه‌هاي مكتب اسلام را در تحقق و بقاي انقلاب اسلامي موثر دانست و افزود: نظام اسلامي موجب عزت، سيادت و سروري مردم ايران و همچنين پيشرفت و قطع وابستگي كشور شد.

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه روز گذشته تهران افزود: معظم‌له مواضع جمهوري اسلامي ايران در قبال اتفاقات منطقه‌اي را بيان كردند و ادعاي سران كشورهاي عربي از جمله بحرين، مبني بر دخالت كشورمان در امور داخلي آنان را بسيار زيبا رد كردند.

آل هاشم همچنين خاطرنشان كرد: رهبر معظم انقلاب در بياني بسيار صريح و قاطع حمايت ايران از جنبش‌هاي ضدصهيونيستي در جهان را اعلام كردند كه اين مساله موجب احساس غرور و شادي دنياي اسلام است.

به گزارش ايسنا، رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش امروز همچنين در مراسم رونمايي از كتاب «نيروي دريايي، نيروي راهبردي» حضور يافت و گفت: با هدايت‌ها و تدابير راهبردي مقام معظم رهبري و فرمانده كل قوا و نيز همت آحاد فرماندهان و كاركنان دريادل نيروي دريايي ارتش، امروز اين نيرو در دل مردم ايران اسلامي جاي دارد.

آل‌هاشم ضمن تبريك ايام‌الله دهه فجر اظهار كرد: يكي از عوامل اصلي پيروزي انقلاب اسلامي، رهبري امام(ره) و همراهي و پيروي مردم از ايشان بود، كما اينكه امروز نيز يكي از عوامل اصلي تداوم انقلاب و سربلندي نظام اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون، وجود مبارك مقام معظم رهبري و رهبري‌هاي داهيانه و تدابير حكيمانه معظم‌له در مسير پيشبرد اهداف نظام مقدس اسلامي است.

وي در ادامه با اشاره به تهديدهاي اخير دشمنان و يادآوري سخنان مقام معظم رهبري در ئانشكده افسري ارتش طي ماه‌هاي گذشته، گفت: سخنراني فرمانده معظم كل قوا در مراسم فارغ‌التحصيلي دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش، پاسخ كوبنده‌اي به ياوه‌گويي‌هاي دشمن بود و موجب عقب‌نشيني دشمنان شد.

 

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ادامه، با تشكر از دست‌اندركاران تدوين كتاب "نيروي دريايي نيروي راهبردي" تصريح كرد: بازخواني و اجراي تدابير نوراني و ارزشمند مقام معظم رهبري همچون چراغ راهي براي دريادلان نيروي دريايي ارتش، موجب تحول و پويايي اين نيروي راهبردي شده است.

در ادامه اين مراسم نيز امير دريادار حبيب‌الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش، با اشاره به منافع راهبردي و كلان كشور در دريا گفت: مقام معظم رهبري از سال 61 تاكنون در بيانات، رهنمودها و تدابير ابلاغي به نيروي دريايي، همواره بر حضور مقتدرانه اين نيرو در دريا بويژه آبهاي آزاد تاكيد فرموده‌اند و ان‌شاء‌الله با تلاش و همت بيشتر در اجراي تدابير معظم له، بتوانيم نيروي دريايي راهبردي را محقق سازيم.

وي همچنين از پهلو گرفتن ناوگرو اعزامي نيروي دريايي ارتش ـ متشكل از ناو خارك و ناوشكن شهيد نقدي ـ در بندر جده عربستان خبر داد و افزود: علاوه بر حضور و ادامه مسير اين ناوگروه در درياي سرخ، ماموريت‌هاي ديگري نيز به اين ناوگروه ابلاغ شده كه متعاقبا به اطلاع هموطنان خواهد رسيد.

بر اساس اين گزارش، در ادامه مراسم، امير سرتيپ رضا خرم‌طوسي، رييس شوراي سياستگذاري تبيين نقش مقام معظم رهبري در ارتش جمهوري اسلامي ايران نيز طي سخناني با تاكيد بر اينكه شاخص ما براي حركت و خدمت در نظام اسلامي، مقام معظم رهبري است، افزود: نيروي دريايي ارتش با تمسك بر اين شاخص و اجراي تدابير داهيانه معظم‌له، پيشرفت بسيار خوبي داشته و افتخارات متعددي بدست آورده است كه اميدواريم در ادامه اين مسير بيش از پيش موفق باشد.

به گزارش ايسنا، كتاب «نيروي دريايي، نيروي راهبردي» به همت دفتر پژوهش‌هاي نظري و مطالعات راهبردي نيروي دريايي ارتش به چاپ رسيده است كه مجموعه‌اي از رهنمودها و تدابير فرمانده كل قوا در جمع فرماندهان و كاركنان نيروي دريايي ارتش از سال 1360 تا تيرماه سال جاري است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: