ورود سامانه بارشی ازغرب کشور/آلودگی هوا تا فردا شب ادامه دارد

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: آلودگی هوا در تهران و برخی از کلان شهرهای کشور تا فردا شب ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: ورود سامانه بارشی ازغرب کشور/آلودگی هوا تا فردا شب ادامه دارد

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی و غیر پایدار از غرب کشور به داخل امیدواریم تا آخر وقت فردا آلودگی تهران و سایر کلان شهر‌ها کمتر شود.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر امروز از غرب کشور گفت: روز چهارشنبه بارش متناوب باران و در مناطق سردسیر بارش برف در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، آذربایجان شرفی، زنجان، همدان، لرستان، مازندران، قزوین، تهران، البرز، مرکزی و قم پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: در روز پنج‌شنبه نیز بارش متناوب باران با رعد و برق و وزش باد در استانهای ایلام، لرستان، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و همچنین بارش پراکنده باران در استان‌های اصفهان، کرمان، یزد، فارس، خراسان جنوبی و خراسان رضوی پیش‌بینی خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در باره وضعیت آلودگی در سایر کلان شهرهای کشور نیز گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی از غرب به داخل کشور، اما وضعیت آلودگی هوا در برخی از کلان شهرهای مرکزی کشور وضعیت آلودگی کمی بهتر می‌شود.

به گفته وی، آلودگی شهرهایی همچون اصفهان، اراک و ... از وضعیت اضطرار خارج خواهد شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: