آگاه‌ترین قشر به مسائل سیاسی نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش و بسیج هستند
تاريخ : 10 / 9 / 1391برچسب:, | 2:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز خوشبختانه سپاه، ارتش، نیروهای انتظامی و بسیج آگاه‌ترین قشر به مسائل سیاسی هستند.

خبرگزاری فارس: آگاه‌ترین قشر به مسائل سیاسی نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش و بسیج هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از شهدای عقیدتی سیاسی در جمع خبرنگاران در مشهد خاطر نشان کرد: تا اسلام پابرجاست دشمنان دست‌بردار نیستند.

بنابراین باید نیروهای جوامع اسلامی نسبت به گذشته در مقابل دشمنان نیرومند‌تر باشند.

وی افزود: تحریم‌های اقتصادی از زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران ایجاد شد و یکی از برکات این تحریم‌ها خودباوری مردم ایران است امروز به برکت جمهوری اسلامی نیروهای انقلاب نسبت به گذشته بسیار نیرومند‌تر هستند.

آل هاشم ادامه داد: تحریم‌ها سبب شد اعتماد به نفس ملی در عرصه‌های ملی افزایش یابد که دستیابی به انرژی هسته‌ای را می‌توان به عنوان یکی از دستاوردهای این اعتماد به نفس ملی برشمرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران رمز‌های موفقیت در کشور را وحدت، همدلی و اطاعت محض از دستورات رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های ارزشمند در سال‌های اخیر تشکیل دوره‌های بصیرت ویژه فرماندهان و کارکنان نیروی ارتش است.

وی یادآور شد: در سال جاری این رویکرد برای خانواده‌های نیروهای ارتش ایجاد شد این در حالی است که این برنامه به پادگان‌ها و سایر ارگان‌ها در تمام نقاط کشور گسترش خواهد یافت و تاکنون نیز 57 دوره در نیروی هوایی برگزار شده است.

آل هاشم در مورد برگزاری چنین دوره‌هایی خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم ورود نیروهای مسلح به جریانات سیاسی ممنوع است اما کارکنان نیروهای مسلح باید آگاه‌ترین قشر به مسائل سیاسی باشند و خوشبختانه امروز نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش و بسیج آگاه‌ترین قشر در مسائل سیاسی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی در مورد فعالیت‌های قرآنی نیز نقش بسزایی در مورد عرصه بین‌المللی دارد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: