نوجوان 14ساله تبریزی عامل انتشار شماره تلفن‌ زنان در اینترنت
تاريخ : 8 / 9 / 1391برچسب:, | 11:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 رییس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی از شناسایی و دستگیری عامل انتشار شماره تلفن‌های همراه در فضای مجازی در تبریز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد قاسملو، در این باره گفت: نوجوان 14 ساله تبریزی پس از آشنایی با نحوه ایجاد وبلاگ، اقدام به راه‌اندازی وبلاگ با نام و شماره تلفن مادر خود کرده و کلیه شماره تلفن‌های ثبت شده در دفترچه تلفن مادرش را در فضای مجازی منتشر کرده است.

وی افزود: در پی شکایت چند خانم مبنی بر تماس‌های مشکوک با آنان موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و پس از بررسی متوجه شدند تماس گیرندگان، شماره‌ها را از طریق وبلاگ اینترنتی به دست آورده‌اند.

قاسملو ادامه‌داد: مأموران در مرحله بعدی، آی پی ایجادکننده وبلاگ را شناسایی، به این پلیس احضار و مشخص شد که نوجوان 14 ساله در عید امسال با مطالعه نحوه ایجاد وبلاگ، اقدام به راه‌اندازی وبلاگ با نام و شماره همراه مادرش کرده و کلیه شماره‌های دفترچه تلفن مادرش را منتشر کرده است.

رییس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی افزود: اینترنت ابزاری چند جانبه است و عدم‌شناخت از نحوه استفاده از آن، اثرات و خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد دشت و والدین باید با توجه به نیاز فرزندان به استفاده از اینترنت و رایانه، بستر اسفاده از فن آوری‌های نوین را مهیا کنند چون نظارت آگاهانه آنان نقش موثری در استفاده بهینه فرزندان خواهد داشت.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: