6 آذر ، آغاز طرح واگذاري اينترنت پرسرعت در کشور
تاريخ : 1 / 9 / 1391برچسب:, | 9:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شیراز / واحد مرکزی خبر / اجتماعی

طرح واگذاری اینترنت پرسرعت در کشور از ششم آذر در سراسر کشور آغاز می شود .
مدیرکل روابط عمومی ‌شرکت مخابرات ایران گفت : رویکرد شرکت مخابرات ایران در سال کنونی ، افزایش سرویس های خدمات ارزش افزوده است .
دکتر داوود زارعیان امروز در شیراز افزود : امسال در بحث توسعه اینترنت پرسرعت در کشور به 10 درصد دارندگان تلفن های ثابت اینترنت پرسرعت واگذار می شود .
وی ادامه داد : در مرحله اول این طرح در 8 استان کشور از 6 آذر طرح واگذاری اینترنت پرسرعت آغاز خواهد شد .
مدیرکل روابط عمومی ‌شرکت مخابرات ایران اضافه کرد : شماره تماس 2020 را به این منظور اختصاص داده شده و مردم می توانند از طریق برقراری تماس با آن اینترنت پرسرعت درخواست کنند .
مدیرکل روابط عمومی ‌شرکت مخابرات ایران گفت : واگذاری برخی سرویس های دیگر بر روی شبکه تلفن ثابت و همراه با هدف توسعه کاربرد ارتباطات از برنامه های دیگر شرکت مخابرات است که راه اندازی پیامک تلفن ثابت و سرویس آوای انتظار بر روی تلفن ثابت از جمله این خدمات است .
زارعیان افزود : راه اندازی سرویس های کنفرانسی تلفن ثابت نیز از جمله برنامه هایی است که در دستور کار داریم که با راه اندازی آن، افراد می توانند جلسات بیش از سه نفر را از طریق تلفن ثابت برگزار کنند .
مدیرکل روابط عمومی ‌شرکت مخابرات ایران ، بازار کشور در زمینه اینترنت پرسرعت را بازاری وسیع دانست و گفت : ما باید در کشور حداقل بین 10 تا 12 میلیون مشترک اینترنت پرسرعت داشته باشیم.
او اضافه کرد : از مجموع 27 میلیون تلفن ثابت کشور ، اگر تنها 50 درصد از آنها نیازمند اینترنت پرسرعت باشد رقمی بیش از 13 میلیون متقاضی و کاربر خواهد شد .
زارعیان افزود : این در حالی است که هم اینک درکشور کمتر از سه میلیون مشترک اینترنت پرسرعت وجود دارد که باید تلاش کرد تا ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت نیز مانند تلفن ثابت و همراه افزایش یابد .
وی درمورد ضریب نفوذ تلفن ثابت ، همراه و اینترنت پرسرعت در کشور گفت : ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور حدود 40 درصد ، تلفن همراه حدود 100 درصد و اینترنت پرسرعت نیز حدود 7 درصد است.
زارعیان افزود: در اینترنت پرسرعت ، ضریب نفوذ در کشور نسبت به میانگین جهانی بسیار پایین است که باید تلاش کرد تا هم ضریب نفوذ و هم سرعت اینترنت افزایش یابد .



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: