حاشیه‌های مراسم تودیع و معارفه فرماندار تهران

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  فارس، مراسم تودیع محسن نایبی فرماندار سابق تهران و معارفه عیسی فرهادی فرماندار جدید تهران صبح امروز (شنبه) با حضور  مرتضی تمدن استاندار تهران، حسین طلا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، صفرعلی براتلو معاون امنیتی انتظامی و نعمت‌الله ترکی معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران، برگزار شد.

*حسین طلا به عنوان اولین سخنران این مراسم گفت: استانداری‌ها و فرمانداری‌ها یک کار اجرایی بیشتر ندارند که آن نیز انتخابات است و دیگر مسائل را باید هماهنگی و پیگیری کنند؛ میزان آرایی که در انتخابات ریاست جمهوری دهم فقط در شهرستان تهران اخذ شد حدود 97 هزار رای بیشتر از آرای 9 استان کشور داشته است و این نشانه حجم بالای کاری استانداری تهران است.

*استاندار تهران زمانی که عیسی فرهادی در حال سخنرانی بود دست‌نوشته‌ای را به حسین طلا داد و طلا نیز پس از خواندن آن جواب تمدن را نوشت که در پایان با لبخند هر دو طرف تمام شد.

*تمدن در بخشی از سخنان خود گفت که فرمانداری تهران پاسخگوی جمعیتی بالغ بر 8 میلیون نفر نیست و باید یک فرمانداری با ساختاری جدید ایجاد شود.

*استاندار تهران همچنین از آماده بودن طرح جدید تشکیلات فرمانداری تهران و ارسال آن به وزارت کشور خبر داد.

*احمدی‌شهرکی که به عنوان مجری برنامه هم بود پس از سخنرانی نایبی، به استاندار تهران گفت که سین برنامه جا به جا شده و استاندار هم در جواب گفت که ما از دست این سین و شین ها چه کار کنیم؟

تمدن همچنین به فرهادی گفت شما کرج را از تهران جدا کردید و امیدواریم در اینجا به این شکل نشود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: