آغاز رزمایش "حامیان ولایت" نیرو زمینی سپاه
تاريخ : 15 / 11 / 1390برچسب:, | 10:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت: این رزمایش از سلسله رزمایشهای تخصصی نیروی زمینی سپاه است که با شرکت بخشی از یگانهای عملیاتی قرارگاه مدینه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نزدیک به یک ماه قبل نیروی زمینی سپاه رزمایش زرهی "شهدای وحدت " را در شرق کشور برگزار کرد، اظهار داشت: هم اکنون نیز رزمایش هوابرد "حامیان ولایت" در منطقه عمومی جنوب کشور برگزار می‌شود.

پاکپور ضمن تشریح اهداف برگزاری رزمایش "حامیان ولایت" تصریح کرد: این رزمایش به منظور حفظ و ارتقاء آمادگی یگانها، نمایش بخشی از توانمندی های یگانهای نیروی زمینی سپاه در برابر تهدیدات و در راستای انجام رزمایشهای تقویمی تخصصی این نیرو انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از نوآوری‌ها و توانمندی‌های جدید نیروی زمینی سپاه در تمامی ابعاد در رزمایش "حامیان ولایت" به نمایش در می‌آید، تصریح کرد: بالا بردن توانمندیهای طرح ریزی و هدایت در سطوح مختلف نیرو همچنین ارتقای آمادگی های اطلاعاتی و عملیاتی یگانها به منظور برقراری امنیت در شرایط گوناگون و متفاوت از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

رزمایش "حامیان ولایت" از امروز (شنبه) با شرکت تکاوران و بخشی از یگانهای قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب کشور آغاز شد.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: