طرح‌عجیب مجلس برای‌ یارانه‌ زندانیان‌مجرد
تاريخ : 21 / 8 / 1391برچسب:یارانه,زندانیان,عقاب نیوز, | 9:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نماینده نجف‌آباد با اشاره به پیشنهاد جدید مجلس درخصوص یارانه نقدی زندانیان مجرد در کمیسیون حقوقی مجلس گفت: بر اساس این طرح یارانه نقدی زندانیان برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه خواهد شد.
به گزارش مشرق، ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با فارس با اشاره برگزاری جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه امروز با حضور معاونین قوه قضائیه و از جمله رئیس سازمان زندانها برگزار شد و مشکلات موجود در حوزه کاری دستگاه‌های قضا و راهکارهای رفع این مشکلات و موانع مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی افزود: بررسی مشکلات مالی قوه قضائیه از جمله در حوزه تکمیل پروژه‌های عمرانی در حوزه زندانها مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد تا علاوه بر تخصیص بودجه به این امر در قانون بودجه سال 1392، یارانه نقدی زندانیان مجرد برای تکمیل پروژه‌های عمرانی زندانها هزینه شود که این مسأله در قالب یک طرح دو‌فوریتی به مجلس ارائه خواهد شد.
 
نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از دیگر مشکلات قوه قضائیه که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت عدم تخصیص بودجه کافی، حقوق پایین کارمندان و عدم تأمین نیروی انسانی به ویژه در بحث استخدام کارمندان است به گونه‌ای که تنها 48 درصد از نیروهای این نهاد نسبت به سال 1375 در حال حاضر مشغول به کار هستند.
 
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: نبود فضای کافی و مناسب، به گونه‌ای که بیشتر فضاهای کاری این قوه استیجاری است و بودجه زیادی برای اجاره این مراکز هزینه می‌شود و فرسودگی و از رده خارج بودن خودروهای این قوه از دیگر مشکلاتی بود که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: