شهادت‌مامور ناجا در درگیری با اشرار
تاريخ : 20 / 8 / 1391برچسب:شهادت,مأمورناجا,عقاب نیوز, | 8:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، مهدی میرزاده در گفت‌وگو با فارس در طبس به تشریح کامل ماجرای درگیری اخیر مأموران این فرماندهی با اشرار مسلح پرداخت و اظهار داشت: به دنبال گزارش واصله مبنی بر حضور دو دستگاه موتورسیکلت مشکوک در کویر شمال غرب شهرستان طبس و در ارتفاعات منطقه عمومی نستنج و ظن قوی دال بر ورود قاچاقچیان موتوری و اشرار مسلح مواد مخدر به حوزه استحفاظی شهرستان طبس، مقارن ساعت 10 صبح روز 16 آبان 1391 اکیپ‌های مجهز عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان طبس با اتخاذ تدابیر لازم به منظور بررسی موضوع به محل مورد نظر عزیمت کردند.
 
وی افزود: طی ردزنی‌های انجام شده، آثار تردد دو دستگاه موتورسیکلت مشاهده شد و در ادامه ردزنی در ساعت 14 همان روز موتورسیکلت‌های اشاره شده به همراه پنج نفر افراد مشکوک رؤیت شدند که اشرار به محض مشاهده مأموران شروع به تیراندازی کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان طبس ادامه داد: بلافاصله آتش متقابل از سوی مأموران اجرا و درگیری تا ساعات اولیه شامگاه ادامه یافت، تا اینکه قاچاقچیان مسلح با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین به صورت پیاده به سمت ارتفاعات متواری شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد یک نفر از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید و تعداد دو دستگاه موتورسیکلت آنان به همراه مقادیر متنابهی وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر، تعداد دو قبضه اسلحه کلاشینکف و مقادیری فشنگ جنگی و نیز مقادیری وسایل شخصی دیگر کشف و ضبط شد و به غنیمت عوامل انتظامی درآمد.

میرزاده اضافه کرد: همچنین یک نفر از اشرار که مورد اصابت تیر عوامل انتظامی قرار گرفته و مجروح شده بود به وسیله سایر قاچاقچیان از صحنه درگیری متواری شد.
 
وی بیان کرد: در این عملیات یک نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان طبس به نام استواریکم مهدی شریفی مورد اصابت تیر مستقیم اشرار قرار گرفت و به بیمارستان طبس و سپس بیمارستان شهید رهنمون یزد اعزام شد که متأسفانه پس از چهار روز به علت شدت جراحات وارده در صبح امروز 20 آبان به فیض عظیم شهادت نایل شد و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.
 
فرمانده انتظامی شهرستان طبس یادآور شد: طی 10 سال اخیر سه نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان طبس در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده‌اند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: