خرید کلان سکه و ارز توسط یکی از بانک‌های کشور

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: نماینده تهران در مجلس از خرید کلان سکه و ارز توسط یکی از بانک‌های کشور با استفاده از امکانات بانکی خبر داد.

خبرگزاری فارس: خرید کلان سکه و ارز توسط یکی از بانک‌های کشور

زهره طبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به خرید کلان سکه و ارز توسط یکی از بانک‌های کشور اظهار داشت: طی گزارشی اعلام شد که یکی از بانک‌های کشور در هفته‌های منتهی به نوسانات بازار ارز و سکه با استفاده از امکانات بانکی مبالغ بسیار زیادی را برای خرید ارز و سکه اختصاص داده است.

وی افزود: طبیعی است اگر قرار باشد که چه بانک دولتی و چه خصوصی چنین اقدام واسطه‌گری و دلالی را انجام دهد به واسطه اینکه از قدرت مالی هم برخوردار است می‌تواندبا جابه‌حایی رقم بالا به افزایش قیمت‌ها در جامعه دامن بزند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: استفاده عمدی یا غیرعمدی بانک‌ها به دلیل داشتن قدرت مالی از بازار آزاد به نوعی اخلال در بازار ارز و سکه و تخلف محسوب می‌شود.

طبیب‌زاده تصریح کرد: بنده در ارتباط با رسیدگی به این موضوع از وزیر امور اقتصاد و دارایی توضیح خواسته‌ام، چراکه این مسئله قابل رصد است که کدام بانک دولتی یا خصوصی مرتکب چنین تخلف عمدی یا غیرعمدی شده است.

طبیب‌زاده در پایان گفت: از آنجا که قوه قضائیه مسئول رسیدگی به امر متخلفان بازار سکه و ارز است باید جلوی اقدام این بانک را بگیرد و متخلفان را مورد پیگیرد قرار دهد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: