افزایش 60درصدی نرخ بلیت هواپیمامشمول پیش فروش‌ شده‌ها نمی‌شود

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تأیید افزایش 60 تا 70 درصدی نرخ بلیت پروازهای داخلی از امروز گفت:این افزایش قیمت مشمول بلیت‌هایی که از قبل فروخته شده، نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: افزایش 60درصدی نرخ بلیت هواپیمامشمول پیش فروش‌ شده‌ها نمی‌شود

کاپیتان حمیدرضا پهلوانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» در توضیح افزایش نرخ‌های بلیت هواپیما از امروز 16 آبان ماه اظهار داشت: به دنبال افزایش نرخ سوخت و نوسانات در نرخ ارز، شورای عالی هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری که متولی تغییرات قیمت در بلیت‌ پرواز‌های داخلی است، جلسات مختلفی تشکیل داد.

وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های گوناگون براساس برنامه‌ریزی‌های این جلسه، مصوبه‌ای از جلسه خارج شد که به استناد آن بلیت‌ پرواز‌های داخلی بین 60 تا 70 درصد از امروز افزایش قیمت یافت.

وی تصریح کرد: این نرخ‌های جدید از امروز 16 آبان‌ماه لازم‌الاجراست و قطعاً بلیت‌هایی که قبل از این تاریخ فروخته شده مشمول افزایش قیمت نخواهدبود.

وی تصریح کرد: از این تاریخ نرخ‌های جدید بر اساس مسیرهای هوایی مختلف داخلی به تمامی شرکت‌های هواپیمایی از طریق سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شده است و مسیر‌ها مشمول افزایش قیمت براساس مصوبه سازمان خواهد بود.

پهلوانی اضافه کرد: این نرخ‌های جدید در مسیرهای مختلف متفاوت است و میانگین آن 65 درصد افزایش اعمال شده است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: