واکنش رئیس مجلس به اهانت یک برنامه تلویزیونی
تاريخ : 14 / 8 / 1391برچسب:, | 12:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

آفتاب: رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده بهار و کبودر‌آهنگ به یکی از اعضای هیئت رئیسه ماموریت داد تا علت اهانت به مجلس در صداوسیما را بررسی کند.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکر آئین نامه‌ای اظهار داشت: در حالی که رهبر معظم انقلاب از دو سال قبل مطالبی را درباره مناظرات مطرح کردند، اما از حدود چند هفته قبل متاسفانه صدا و سیما در برنامه دیروز امروز و فردا مطالبی را مطرح کرد که با فرمایشات رهبری تطابق ندارد.

وی افزود: برخی از نمایندگان مجلس به این برنامه دعوت شدند و به شدت به شان مجلس و نمایندگان ملت در این برنامه اهانت کردند. به عنوان مثال گفتند اگر این مجلس به نام مجلس جمهوری اسلامی ایران نبود هیچ وقت در آن حضور پیدا نمی‌کردم، آنها گفتند مجلس نهم از خط امام و شهدا به دور است.

پور مختار همچنین یادآور شد: صدا و سیما در ابتدای برنامه دیروز، امروز، فردا همین را تکرار می‌کند باید پرسید آیا چنین اختیاری دارد یا خیر؟ آیا مدرک و دلیلی در این زمینه دارند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین طبق بند 11 ماده 23 آئین نامه داخلی از هیئت رئیسه خواست که از شان مجلس دفاع کند و گفت متاسفانه مسائل سیاسی بر این اظهار نظر‌ها سایه انداخته است.

به گزارش مهر،در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه نباید چنین حرف‌هایی مطرح شود، گفت: صدا و سیما هم باید دقت کند تا چنین مطالبی بیان نشود.

لاریجانی همچنین عبدالرضا مصری عضو هیئت رئیسه را مامور پیگیری این امور کرد تا مشخص شود چرا این موضوعات پیش آمده است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: