نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها آغاز به کار کرد
تاريخ : 7 / 8 / 1391برچسب:, | 1:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها دقایقی پیش‌ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

خبرگزاری فارس: نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها دقایقی پیش با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک،‌ عبدالرضا عزیزی ‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، حسین هژبری معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

نمایشگاه نوزدهم به مدت 8 روز از 7 تا 14 آبان ماه دایر خواهد بود و علاقمندان و بازدید کنندگان می‌توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 20 شب از غرفه‌های نمایشگاه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بازدید کنند.

بر اساس این گزارش، در نمایشگاه امسال 31 استان هر کدام با 50 نشریه حضور دارند که در مجموع در بخش مطبوعات استان‌‌ها 2 هزار و 380 نشریه حضور خواهند داشت.

در بخش بین‌الملل نمایشگاه نیز مانند سال گذشته 50 غرفه طراحی شده است که تا کنون 30 کشور حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند و حدود 80 روزنامه‌نگار و خبرنگار از کشورهای مختلف جهان در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

از جمله ویژگی‌های نمایشگاه نوزدهم افزایش تعداد غرفه‌ها نسبت به سال گذشته است به طوری که امسال 830 غرفه برپا شده و این در حالی است که سال گذشته 570 غرفه در نمایشگاه ایجاد شده‌ بود.

نمایشگاه امسال 51 هزار متر مربع فضای داخلی دارد و علاوه بر این شش هزار متر مربع فضای خارجی برای برنامه‌های جنبی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

بر این اساس، برپایی غرفه سامانه اشتراک، توزیع بن خرید مطبوعات به مبلغ پنج میلیارد ریال، برپایی دکه‌های موضوعی، موزه مطبوعات، رونمایی از اطلس فراوانی مطبوعات در سراسر کشور، افتتاح کلینیک چاپ و رونمایی سردیس 10 روزنامه‌نگار برتر از مشروطه تا امروز از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نمایشگاه نوزدهم است.

اخبار تکمیلی مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی مطبوعات متعاقباً منتشر خواهد شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: