امير سرلشگر اصلاني از فرماندهان فقيد لشگر 84 خرم آباد به شهادت رسيد
تاريخ : 28 / 7 / 1391برچسب:, | 2:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

عروج ملكوتي يكي ديگر از جانبازان نيروي زميني ارتش
امير سرلشگر اصلاني از فرماندهان فقيد لشگر 84 خرم آباد به شهادت رسيد


امير سرلشگر محمدباقر اصلاني از فرماندهان لشگر 84 پياده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در دوران 8 سال دفاع مقدس و از حماسه آفرينان دفع غائله كردستان و مبارزه با منافقين كوردل در سالهاي اول پيروزي انقلاب اسلامي و جانباز 70 درصد، پس از تحمل 33 سال درد و رنج ناشي از مجروحيت ها و وجود تركشهاي متعدد در بدن، روز گذشته (26/7/91) دعوت حق را لبيك گفته و به جمع ياران شهيدش پيوست.

به گزارش روابط عمومي نيروي زميني ارتش، شهيد سرلشگر اصلاني يكي از فرماندهان رشيد ارتش در جبهه مبارزه بي امان با منافقين و دفع غائله كردستان بود كه در سال 58 و در جريان نبرد با دشمنان انقلاب اسلامي در شهرستان سقز دچار مجروحيت هاي متعدد از جمله ضايعه نخاعي شده و به افتخار جانبازي نائل آمد.

گفتني است، مراسم تشييع پيكر پاك اين شهيد والامقام صبح امروز پنجشنبه با حضور جمعي از مسئولان و فرماندهان كشوري و لشگري و همرزمان وي از مقابل منزل شهيد اصلاني تشييع و در قطعه شهداي بهشت زهرا (س) به خاك سپرده شد.
روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران شهادت پرافتخار اين فرمانده دلاور نيروي زميني را به خانواده معزز وي و آحاد فرماندهان و پيشكسوتان نيروي زميني ارتش تبريك و تسليت مي گويد. 




روحش شاد و يادش گرامي باد  

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: