گلایه جمعی ازحجاج ایرانی از همراه اول
تاريخ : 27 / 7 / 1391برچسب:, | 2:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

جمعی از حجاج بیت‌الله الحرام با ارسال شکوائیه‌ای به دفتر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در مکه مکرمه، خواستار رسیدگی به اجحاف صورت گرفته از سوی شرکت همراه اول نسبت به خود شدند.

به گزارش فارس به نقل از بعثه مقام معظم رهبری، به دنبال شکایت جمعی از مشترکان سیم کارت‌های همراه اول در زمینه هزینه مکالماتشان با ایران و بالعکس، هزینه‌های کسر شده بسیار بالاتر از مبالغ ذکر شده در آگهی‌ها و اعلان‌های عمومی و تبلیغات این شرکت بوده است.

بنا به این گزارش برابر شکوائیه‌ای که به امضای جمعی از حجاج مشترک همراه اول رسیده، بهای مکالمات دریافتی از ایران که قبلا 350 تومان ذکر شده بود، به مبلغ 600 تومان افزایش یافته و بهای مکالمه با ایران که 700 تومان وعده داده شده بود، اکنون 2400 محاسبه و از حساب کاربران کسر می شود که متاسفانه حدود 3 برابر بیش از آن چیزی است که در گذشته و در تبلیغات این شرکت رسما اعلام شده بود.

خسارت‌دیدگان معتقد هستند، از آنجا که این اقدام بدون اطلاع‌رسانی به مشترکان صورت گرفته، حق شکایت و درخواست احقاق حقوق خسارت دیدگان باید با جدیت پیگیری شود و در صورت بروز اشتباه در نوع محاسبه توسط شرکت همراه اول، در اسرع وقت باید مبالغ به حساب‌های آنها واریز شود تا بتوانند در مدت باقی مانده سفر از این امکانات استفاده کنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: