بزرگ ترين پيام شهيدان ولايت مداري و اطاعت پذيري محض از ولايت فقيه است
تاريخ : 25 / 7 / 1391برچسب:, | 3:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش :              

بزرگ ترين پيام شهيدان ولايت مداري و اطاعت پذيري محض از ولايت فقيه است


حجت الاسلام و المسلمين سيد محمدعلي آل هاشم در جمع دانشجويان وظيفه مركز آموزش 01 نيروي زميني ارتش طي سخناني گفت: با توجه به تشديد فشارها و تحريم‌هاي دشمنان در ماه‌هاي اخير آنچه بيش از پيش در سخنان اخير فرمانده معظم كل قوا (مدظله العالي) بر آن تاكيد شده، بحث «اقتصاد مقاومتي» است، ايشان معتقدند كه يكي از راه‌هاي عبور از مقطع حساس و سرنوشت‌ساز كنوني جدي‌گرفتن اقتصاد مقاومتي است.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران: رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به جنگ اقتصادي دشمن و اهداف آن‌ها از تشديد فشارها و تحريم‌ها عليه ايران گفت: مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در سال‌هاي اخير در سخنان خود بارها بر مساله «اقتصاد» و «جنگ اقتصادي» كه دشمنان در راستاي مقابله با پيشرفت‌هاي جمهوري اسلامي ايران در پيش گرفته‌اند، تاكيد كرده و راهكارهاي مقابله با آن را نيز بارها گوشزد كرده‌اند.

 وي در ادامه افزود: مقام معظم رهبري(مدظله العالي) با آگاهي كامل از جنگ اقتصادي دشمن و اهداف آن‌ها از تشديد فشارها و تحريم‌ها عليه ايران همواره تلاش كردند، به ارائه برنامه‌ها و الگوهاي مناسب جهت مقابله با اين فشارها بپردازند. لذا با توجه به تشديد فشارها و تحريم‌هاي دشمنان در ماه‌هاي اخير آنچه بيش از پيش در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي بر آن تاكيد شده، بحث «اقتصاد مقاومتي» است. ايشان معتقدند كه يكي از راه‌هاي عبور از مقطع حساس و سرنوشت‌ساز كنوني جدي‌گرفتن اقتصاد مقاومتي است.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه به بررسي وعلل حمله رژيم بعثي عراق به ايران پرداخت و گفت: انقلاب اسلامي كه ازجهات متعدد با ساير انقلاب ها متفاوت بود درتعارض مستقيم با قدرتهاي سلطه گر قرار داشت و همين موضوع موجب نگراني قدرتهاي بزرگ شده بود، لذا از همان ابتدا با مقابله ي همه جانبه و جدي آنان مواجه شد.زيرا صدور انديشه هاي انقلاب اسلامي براي كشورهاي منطقه را خطرناك عنوان مي كردند.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدام ساخت فيلم موهن آمريكايي – صهيونسيتي در هتك حرمت  نبي مكرم اسلام (ص) ضمن  محكوم كردن آن  گفت: دشمن بعد از شكست هاي متعدد اين اقدام قبيح را مرتكب شد زيرا علت تمام شكست هاي سنگين خود را در اعتقاد مردم جهان به مسائل مذهبي و ائمه اطهار(ع) مي دانست.

وي در پايان سخنان خود از شهدا بعنوان اسوه هاي فرهنگ ساز ياد كرد و با بيان اينكه خون شهيدان پيام مهمي را به ما ابلاغ مي كند گفت: بزرگ ترين پيام شهيدان ولايت مداري و اطاعت پذيري محض از ولايت فقيه در تمامي امور از جمله مقابله با دشمنان ايران اسلامي است كه اين مهم را بايد درس گرفت و مورد توجه خاص قرار داد.                                                         



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: