شرایط مهدی‌ هاشمی در بازداشتگاه
تاريخ : 23 / 7 / 1391برچسب:, | 12:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

هفته نامه «تجارت فردا» نوشت:
 
فاطمه‌هاشمی، دختر آیت‌الله‌هاشمی رفسنجانی گفت: مهدی در تماس تلفنی که با پدرم داشته، گفته در این مدت سوال‌های جدی از من پرسیده نشده است. او بیشتر توی یک اتاق انفرادی است، برخورد مناسبی با وی صورت گرفته، به گفته خودش، در اتاقش سرویس بهداشتی وجود دارد و یک پتو دارد که می‌خوابد و خواستار کتاب برای مطالعه بود.
 
وی با بیان اینکه مهدی با هیچ نقشه‌ای به ایران نیامده است، افزود: مهدی یک سال و نیم قبل که کارش در دانشگاه آزاد آکسفورد تمام شد و دیگر نیازی به ماندن دائم نداشت و می‌توانست با سفر به ایران و انگلیس کارهایش را انجام دهد، تصمیم به برگشت گرفت و همان طور که گفته شد در داخل ایران مخالفت‌های شدیدی با برگشت مهدی صورت می‌گرفت و مسوولان در تماس با پدرم بر این موضوع تاکید می‌کردند و پدر هم همین پیغام را به مهدی می‌داد.
 
حتی همین سفری که من و یاسر رفتیم، پیغام بردیم که سفرت را عقب بینداز؛ اما مهدی تصمیمش را برای برگشت گرفته بود و می‌گفت نبود من در ایران، این فرصت را به برخي می‌دهد که علیه خانواده ما هجمه‌هایشان را ادامه دهند و من از آنجا که می‌دانم هیچ خطایی در این باره مرتکب نشده‌ام، باید بیایم و جوابگو باشم. وی درباره برگزاری دادگاه مهدی‌هاشمی نیز گفت: خودش دوست دارد دادگاهش علنی باشد تا مردم بیشتر در جریان قرار بگیرند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: