حجت الاسلام آل هاشم: منافع دشمنان به چالش کشیده شده است
تاريخ : 23 / 7 / 1391برچسب:, | 1:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه با توجه به شرایط آینده منطقه، آینده جهان اسلام و مسلمانان رقم می خورد، اظهار داشت: این تحولات موج بزرگ با ماهیت انقلاب اسلامی، منافع دشمنان بویژه اسرائیل و آمریکا را به چالش کشانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم پیش از ظهر یکشنبه در مراسم سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی در گرگان افزود: اعتراضات مردمی موجب به خطر افتادن منافع دشمنان شده و از سالگذشته دشمنی خود را علیه جمهوری اسلامی ایران تشدید کرده است.

وی با اشاره به تشدید روز افزودن کینه دشمنان اسلام علیه جمهوری اسلامی گفت: رویکرد جدید دشمنان تهدید نظامی نیست، بلکه تحریم و فشار اقتصادی بر ملت است.

وی عنوان کرد: در ماههای اخیر نیز شاهد تهدیدات رژیم صهینویستی بر ملت ایران بوده ایم ولی این رژیم در موقعیتی قرار ندارد که یکجانبه به ایران حمله کند.

حجت الاسلام آل هاشم بیان داشت: آمریکا نیز به دلیل هزینه های سنگین جنگ و دستاوردهای نیروهای مسلح و قدرت بازداندگی و افکار عمومی هرگز موقعیت جنگ را نخواهند داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه سیاستمداران آمریکا نیز مخالف جنگ هستند گفت: با توجه به ضرورت بازدارندگی جمهوری اسلامی و مشکلات دخالی خودشان و غلبه بر تاثیر بیداری منطقه و باج گیری اسرائیل از آمریکا، گاه صحبت از حمله به ایران می کنند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به توطئه های دشمنان برای تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان تاکید کرد: ملت باید با آگاهی و بصیرت کامل و شناخت دشمنان مواظب توطئه های آنان باشند.

وی حفظ نظام و داشتن بصیرت را وظیفه همگان خواند و اظهار داشت: استقبال پرشور و بی نظیر مردم خراسان شمالی از مقام معظم رهبری، پایندگی و حمایت مردم به نظام و ولایت را نشان داده است. شده است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: