بی احترامی به عکاس زن در همایش تکریم از زنان/ کارشناس تشریفاتی که نقش محافظ را ایفا می‌کرد

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: در همایش بین‌المللی بانوان برگزیده ادیان آسمانی بویی از احترام به زنان به مشام نمی‌رسید و نمونه بارز آن بی احترامی به عکاس زن خبرگزاری فارس، توهین به وی و تهدید به ضبط دوربینش بود.

خبرگزاری فارس: بی احترامی به عکاس زن در همایش تکریم از زنان/ کارشناس تشریفاتی که نقش محافظ را ایفا می‌کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، همایش بین‌المللی بانوان برگزیده ادیان آسمانی از صبح امروز (چهارشنبه) در هتل اسپناس تهران در حالی آغاز به کار کرد که بی نظمی و عدم هماهنگی از ابتدای جلسه بر همایش حکمفرما بود.

عدم صدور کارت برای بسیاری از خبرنگارانی که قبلا ثبت نام کرده بودند، بر مشکلات و بی نظمی‌های موجود افزوده بود.

در همایشی بین‌المللی که به زنان اختصاص داشت، بویی از احترام به زنان به مشام نمی‌رسید. به نحوی که در مراسم افتتاحیه که عکاسان و تصویربرداران همه رسانه‌ها مجازند تا به کار حرفه‌ای خود بپردازند یکی از کارشناسان تشریفات ریاست جمهوری به جای راهنمایی مهمانان خارجی، نقش محافظان را ایفا و در مقابل حضار ضمن بی احترامی و با پرخاش و صدایی بلند که توجه سایران را جلب کرد، عکاس "خانم" خبرگزاری فارس را تهدید به ضبط دوربین و بیرون کردن از همایش کرد.

حال جای سؤال است که نباید در همایشی که آن هم توسط مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و به موضوع زنان و تکریم‌ آنها اختصاص دارد، حداقل برای حفظ ظاهر هم که شده به خانم‌ها احترام گذاشته شود؟



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: