6 نفر اول رقابت ریاست جمهوری/ واکنش مشایی به یک مقاله چاپلوسانه/ توصیه های آیت الله سیستانی به روحان

-آقایان علما باید جلسات و دیدارهایشان را با یکدیگر افزایش بدهند.
2-روحانیون باید برای تبلیغ و ترویج آموزه های اسلامی به همدلی و همکاری بیشتر با یکدیگر اهتمام داشته و خدای نکرده نباید شاهد اقدامات تخریبی علیه یکدیگر باشیم.
3-از طرف بنده از روحانیون گلایه کنید که چرا به صورت گسترده و یکپارچه در نمازهای جمعه شرکت نمی کنند. من در عراق خطبه های نماز جمعه تهران را به صورت مستمر گوش می دهم.
4-هرقانونی که در مجلس شورای اسلامی ایران تصویب و به تایید شورای نگهبان می رسد برای همه به ویژه روحانیون شرعا واجب الاتباع و لازم الاجرا است.

*موسوی خوئینی ها و عبدالله نوری با ارسال دعوتنامه هایی برای برخی اعضای مجمع روحانیون و اعضای بنیاد باران از آنان خواسته اند در جلسات همدلی به منظور تعیین تکلیف نحوه حضور در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند. به اعتقاد این دو نفر، خاتمی در حال از دست دادن فرصت ها است و تا دیر نشده باید کاری کرد.

*در گزارشی که اطرافیان خاتمی از نحوه ورود عارف به انتخابات ریاست جمهوری تهیه کرده اند از سه مرحله "تشخیص ، تعیین و تهییج" نام برده اند. دوره "تشخیص" ارزیابی آمدن یا نیامدن عارف بود که در شهریور به پایان رسید. دوره "تعیین" مرحله شکل گیری ستادها و تجمیع نیروها است که تا اسفند خواهد بود و در مرحله "تهییج" هم تبلیغات عارف برای حضور و پیروزی در انتخابات آغاز خواهد شد.

*در حالی که موسوی خوئینی ها، عبدالله نوری و طیف تندرو جبهه دوم خرداد به دنبال معرفی محمد علی نجفی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری هستند اما افرادی همچون خاتمی و حزب کارگزاران سازندگی اصرار به معرفی اسحاق جهانگیری دارند.

* واردات 16 هزار خودرو لوکس خارجی همچون پورشه و بنز در 5 ماهه نخست امسال  با ارز مرجع دولتی باعث حیرت کارشناسان شده است. این در حالی است که بودجه بسیاری مراکز فرهنگی قطع و یا با کاهش شدید مواجه شده است. در سال گذشته نیز 830 میلیون دلار برای واردات خودرو های لوکس هزینه شد که 86 درصد آن با نرخ ارز مرجع بوده است. برخی گزارش ها از ارتباط مافیایی وارد کنندگان خودروها با برخی مدیران حکایت دارد.

*در هفته های اخیر برخی امامان جماعت مساجد تهران پیامک هایی دریافت کرده اند که به آنها اعلام شده "مبلغ 30 میلیون ریال بابت اعتکاف و 10 میلیون ریال هم به عنوان هدیه فرهنگی به حساب شما واریز شده است." این کمک توسط یکی از قوای سه گانه واریزو رابط پرداخت این کمک ها یکی از متهمان دادگاه ویژه روحانیت است!

*سفرهای خارجی وزیر ارشاد در ماه های اخیر به کشورهایی همچون روسیه، چین، لبنان، ترکیه، گابن، فرانسه، اندونزی،ترکمنستان و...که بدون دعوت از خبرنگاران و پوشش مناسب خبری انجام می شود با اعتراض رسانه ها مواجه شده است. وزیر ارشاد از رکورد داران وزیران دولت دهم در سفرهای خارجی است.

*قرار است بخشی از بودجه عمرانی وزارتخانه ها با فروش ساختمان ها و اموال مازاد آنها تامین شود. بر این اساس کمیته شناسایی و نظارت بر فروش اموال وزارتخانه ها تشکیل شده است.

*شنیده ایم خانواده هاشمی رفسنجانی از نحوه برخورد قوه قضاییه با مهدی و فائزه هاشمی ابراز رضایت کرده اند. مهدی هاشمی در هفته گذشته تلفنی با خانواده خود صحبت کرده است. آقای هاشمی رفسنجانی پس از بازداشت فرزندانش سعی در آرام کردن اطرافیان داشته و برنامه های عادی خود را طبق برنامه دنبال کرده تا مبادا شائبه قهر و نارضایتی در افکار عمومی بوجود آید.

*منابع مطلع از فردی به نام "بابک-ز" نام می برند که نقش تاثیر گذاری در ایجاد بحران های ارزی در کشور دارد. وی که دفتر مرکزی کارش در دبی است، در سالیان گذشته خانواده خود را از ایران خارج کرده بود. این دلال بزرگ در کشورهایی چون ترکیه،امارات و مالزی دارای صرافی های متعدد بوده و از سرمایه داران افسانه ای است.

*شنیده ایم در صورتی که مجلس رای به استیضاح عباسی وزیر ورزش بدهد، محمد شریف ملک زاده از گزینه های اصلی سرپرستی وزارتخانه ورزش و جوانان خواهد بود.

*گزارش های دریافتی از دانشگاه هایی که طرح تفکیک دانشجویان دختر و پسر را اجرا کرده اند نشان می دهد علاوه بر افزایش دو نمره ای معدل دانشجویان، میزان مشروطی به نصف رسیده و شاخص های رشد علمی و ارائه مقالات افزایش یافته و میزان ارجاع پرونده دانشجویان به کمیته انضباطی به شدت کاهش یافته است.

*کار فیلمبرداری فیلم محمد(ص) ساخته مجید مجیدی به پایان رسید. استرانو فیلمبردار محمد(ص) که برنده چندین اسکار است علاوه بر فیلمبرداری در روستای اللهیار قم( شهرک سینمایی نور)، شاهرود ، عسلویه و کرمان بخش هایی از آن را نیز در کشور هند فیلمبرداری کرده است. «آ. آر. رحمان» آهنگساز سرشناس هندی که برای موسیقی «میلیونر زاغه نشین» برنده دو جایزه اسکار (ترانه و موسیقی) شده و گفته می شود اخیرا به دین اسلام گرویده است موسیقی فیلم مجیدی را خواهد ساخت. همچنین شنیده شده يك ايتاليايي اسكار گرفته نيز قرار است تدوين فيلم را انجام دهد.
 این فیلم سه ساعته که از کنار آن سریالی هم ساخته خواهد شد و پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای ایران لقب گرفته است قرار است به سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی و احتمالا ترکی به صورت همزمان اکران شود.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: