زمان اختلاف افکنی بین قومیت‌های ایرانی به سر آمده است
تاريخ : 11 / 7 / 1391برچسب:, | 11:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میانه در مورد بازانتشار کاریکاتور موهن علیه آذری‌زبان‌ها در بی‌بی‌سی فارسی، اظهار داشت: از جیره خوار‌های انگلیس توقعی نباید داشت و بی‌بی‌سی قاعدتاً به دنبال اختلاف‌افکنی است.

خبرگزاری فارس: زمان اختلاف افکنی بین قومیت‌های ایرانی به سر آمده است

سیدبهلول حسینی نماینده مردم میانه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به انتشار کاریکاتور موهن علیه آذری‌زبان‌ها در بی‌بی‌سی فارسی، اظهار داشت: از جیره خوار‌های انگلیس توقعی نباید داشت و بی‌بی‌سی فارسی قاعدتاً به دنبال اختلاف‌افکنی است اما باید بداند که با اختلاف افکنی در قومیت‌های ایرانی راه به جایی نخواهد برد چرا که زمان اختلاف افکنی در قومیت‌های ایرانی به پایان رسیده است.

وی با طرح این پرسش که سایت بی‌بی‌سی فارسی با بازانتشار کاریکاتور سال 85 در یکی از روزنامه‌های کشور به دنبال چه چیزی است، گفت: انگلیسی‌ها همواره نشان داده‌اند که با اختلاف افکنی بین قومیت‌ها می‌خواهند بر آنان سلطه داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه ما نمایندگان آذری‌زبان این اقدام بی بی سی را بشدت محکوم می‌کنیم، تصریح کرد: مردم ایران وحدت و همدلی خود را همواره به رخ دشمنان کشیده‌اند و در راستای تاکیدات پیشوا و رهبر خود بر این موضوع دست از برادری و همدلی برنخواهند داشت.

به گزارش فارس سایت بی بی سی فارسی در اقدامی مشکوک کاریکاتور موهن در اهانت به آذری‌زبانان مربوط به یکی از روزنامه‌های کشور در سال 85 را باز انتشار داده و به بررسی آن پرداخته است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: