اعتراض آمنه به آزادي مرد اسيدپاش
تاريخ : 9 / 7 / 1391برچسب:, | 8:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از خراسان، آزادي اين جوان درحالي است که آمنه گفت: هنوز ديه اش را دريافت نکرده است و به اين حکم اعتراض دارد.

 مجيد ۱۲ آبان ۸۳ مقدار زيادي اسيد روي آمنه پاشيد و باعث نابينايي وي و سوختن بخش هاي زيادي از بدنش شد.او با حکم قضات شعبه ۷۱ دادگاه کيفري استان تهران به قصاص چشم، ۱۰سال حبس و ۴سال و نيم تبعيد و همچنين پرداخت ديه به آمنه محکوم شد. در حالي که آمنه تا آخرين لحظات براي قصاص چشمان مجيد اصرار داشت، از اين کار چشم پوشي کرد اما گفت ديه اش را نمي بخشد.

به اين ترتيب مجيد به زندان رفت تا دوران محکوميت اش را سپري کند. طبق راي دادگاه او بايد ديه آمنه را نيز پرداخت مي کرد و مدتي را هم در تبعيد مي گذراند اما صبح ديروز جمشيدي مسئول واحد اجراي احکام دادسراي امور جنايي در اين باره گفت: مجيد که به لحاظ جنبه عمومي به تحمل ۱۰سال حبس محکوم شده بود در عيد فطر مشمول عفو قرار گرفت و يک سوم محکوميت اش کاسته شد و روز سه شنبه هفته گذشته از زندان آزاد شد.

جمشيدي افزود: مجيد مبلغ ديه را به حساب دادگستري واريز کرده است و منتظريم تا آمنه براي دريافت ديه مراجعه کند. وي خاطرنشان کرد طبق راي صادره مجيد بايد ۴ سال و نيم را هم در تبعيد بگذراند که ما مکاتبات اداري مربوط به اين کار را نيز انجام داده ايم و قرار است طي چند روز آينده اين بخش از حکم نيز اجرا شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: