کجای تهران برای خرید مسکن ارزان است+جدول
تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 1:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

روز گذشته محله‌هایی همچون: دوراهی قپان، میدان قزوین، خیابان دامپزشکی، سینای غربی، سه راه آذری، مولوی، مسعودیه، رسالت، بلوارمعلم، نواب، تهران نو، شهرری، افسریه، وحدت اسلامی، خیابان مدنی، سولقان، خانی آباد نو و خاوران در بازار مسکن به عنوان محله‌هایی که قیمت هر متر مربع واحدهایی با کاربری مسکونی کمتر از 2 میلیون تومان پیشنهاد می‌شود، به خریداران مسکن در قالب فایل‌های آگهی معرفی شدند.

به گزارش دنیای اقتصاد، متراژ این دسته از واحدهای مسکونی بین 37 متر مربع تا 100 متر مربع است و از سوی دیگر بنای آنها به دلیل چند سال ساخت یا نوساز بودن بسیار متنوع است.

البته تعداد محدودی از واحدهای مسکونی که ارزش هر متر مربع آنها کمتر از 2 میلیون تومان است از سند قولنامه‌ای برخوردار هستند و همچنین واحدهایی که از کوچک‌ترین متراژها بهره‌مند هستند از امتیاز وام خرید برخوردارند. شواهد نشان می‌دهد که این واحدها ممکن است امکانات معمولی (پارکینگ، آسانسور و انباری ) را شامل حال خریداران کنند و از طرف دیگر برخی از واحدها در طبقه زیر همکف واقع شده‌اند.

یک واحد مسکونی با متراژ 80 متر مربع با کلیه امکانات؛ اما با سند قولنامه‌ای متری یک میلیون و 300 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

از سوی دیگر در خیابان وحدت اسلامی تعدادی واحد مسکونی 65 و 70 متری نوساز با قیمت متری یک میلیون و 900 هزار تومان آماده تحویل به خریدار است. 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: