قوه قضاییه بدون اغماض حکم مهدی هاشمی را صادر کند
تاريخ : 5 / 7 / 1391برچسب:, | 1:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رشت در مجلس گفت: قوه قضاییه باید بدون هیچ‌گونه اغماض و ملاحظه‌ای پرونده مهدی هاشمی را بررسی کرده و حکم او را صادر کند.

خبرگزاری فارس: قوه قضاییه بدون اغماض حکم مهدی هاشمی را صادر کند

جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ورود مهدی هاشمی به کشور اظهار کرد: انتظار می‌رود قوه قضاییه که مجری عدالت در کشور است درباره تمام کسانی که در هر سطح و وابسته به هر شخصیتی هستند عادلانه حکم را اجرا کند.

وی با بیان اینکه برای تنویر افکار عمومی باید مسئله مهدی هاشمی در جریان فتنه و دانشگاه آزاد مشخص شود، افزود: قوه قضاییه باید بدون هیچ‌گونه ملاحظه به جرایم مهدی و فائزه هاشمی رسیدگی کرده و حکم را صادر و مجازات کند.

نماینده مردم رشت در مجلس ابراز کرد: قوه قضاییه در اجرای حق تلاش کند.

وی افزود: پرونده مهدی هاشمی زیر دست قاضی است و برای مشخص شدن واقعیت موضوع فعالیت مهدی هاشمی در جریان فتنه و دیگر مسایل باید منتظر حکم قوه قضاییه باشیم.

کوچکی‌نژاد در ادامه درباره دیدگاه خاتمی و اظهارات اخیرش در زمینه تورم و اقتصاد کشور اظهار کرد: خاتمی دیدگاه خود را درباره تورم و اقتصاد و مشکلاتی که وجود داشت مطرح کرد و اگر چه ممکن است دولت نتوانسته به خوبی بر ارز، تورم و بیکاری مدیریت کند اما خاتمی نیز در زمان خودش در اقتصاد کشور موفق نبود و حتی گرفتاری‌های بخش اقتصادی را رها کرده و در بخش سیاسی ورود کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه دولت احمدی‌نژاد نیز همان راه خاتمی را نرود باید به اقتصاد کشور بیشتر بها دهد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: