سرپرست دانشگاه خوزستان به دلیل اهانت به اقوام ایرانی برکنار شود
تاريخ : 22 / 6 / 1391برچسب:, | 1:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به اهانت اخیر سرپرست دانشگاه کشاورزی خوزستان به اقوام ایرانی، گفت: اگر وی با هدف خاصی این کار را انجام داده باید برکنار شود تا بداند همه اقوام ایرانی حرمت دارند.

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه خوزستان به دلیل اهانت به اقوام ایرانی برکنار شود

محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره اهانت اخیر سرپرست دانشگاه کشاورزی خوزستان به اقوام ایرانی و تذکر نمایندگان به وزیر علوم اظهار داشت: ما قبل از اینکه متعلق به هر قومی باشیم، یک انسان هستیم و باید حرمت یکدیگر را نگه داریم چرا که طبق احادیث، حرمت انسان‌ها از کعبه نیز بالاتر است.

کولیوند با بیان اینکه ایران از اقوام مختلفی تشکیل شده که همه آنها خدمات بسیاری در طول تاریخ به کشورمان داشته‌اند، گفت: فردی که به خود اجازه می‌دهد به اقوام ایرانی توهین کند، اگر واقعاً با هدف خاصی این کار را انجام داده باید با او برخورد جدی صورت گیرد و حتی برکنار شود تا بداند باید حرمت اقوام ایرانی را نگه دارد.

این نماینده مجلس یادآور شد: مگر خود این رئیس دانشگاه کجایی است که به خود اجازه می‌دهد به سایر اقوام توهین کند؟ آیا او هم دوست دارد که به قومیتش توهین شود؟ از این رو اگر این سخنان وی با غرض‌ورزی بوده باید برکنار شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: