پیش نمایشی از پژو 208 جی تی آی + تصویر
تاريخ : 15 / 6 / 1391برچسب:, | 12:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

اولین تصاویر رسمی از مدل GTi پژو 208 سه درب که قرار است در نمایشگاه پاریس امسال عرضه شود، منتشر شد. پژو 208GTi با موتور THP که در مدلهای RCZ نیز بکار گرفته می شوند، تولید خواهد شد. این موتور توربوی 1.6 لیتری قادر است 200 اسب بخار قدرت و 275 نیوتن متر گشتاور تولید کند. بنابراین رقیبی خوب برای رنو کلیو RS محسوب خواهد شد.

 

وزن مدل GTi تنها 1160 کیلوگرم خواهد بود و شتاب آن نیز که هنوز اعلام نشده، قطعا زیر هفت ثانیه می باشد. مدل GTi نسبت به مدلهای استاندارد از عرض بیشتری در جلو و عقب بهره می برد تا تعادل بیشتری در پیچها ارائه کند. چرخهای 17 اینچی آلیاژی نیز در این راه یاریگر راننده خواهند بود. سیستم گیربکس شش سرعته دستی، ترمزهای دیکس تهویه شونده 302 در جلو و 249 میلیمتری در عقب و سیستم تعلیق بهینه شده از دیگر تفاوتهای GTi با مدلهای استاندارد به شمار می روند.

در داخل کابین استفاده از آلومینیوم برای پدالها و دسته دنده، روکش چرم برای فرمان و صندلی، کنسول وسط و دستگیره های همرنگ بدنه و صندلیهای اسپورت، تنها تغییرات قابل ذکر اند. پژو این خودرو را ادای احترامی به مدل افسانه ای205GTi اواخر دهه 80 می داند. هنوز قیمت و ویژگیهای فنی این خودرو اعلام نشده اما تاکنون 9000 سفارش در انگلستان برای این مدل رزرو شده اند که باید در بهار آینده تحویل داده شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: