دریافت"ایمیل‌داخلی"بدون نیاز به اینترنت و رایگان
تاريخ : 12 / 6 / 1391برچسب:, | 12:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، مدیر مجموعه 'چاپار'( یكی از خدمات دهندگان ایمیل های داخلی ) از دسترسی نرم افزارهای مدیریت رایانامه ها به پست الكترونیك چاپار از مهرماه خبر داد و بدین ترتیب می توان پست تصویری را بدون نیاز به اینترنت دریافت كرد.

'سلمان افشار' مدیر مجموعه 'چاپار'روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت: این دسترسی از طریق پروتكل های IMAP در چاپار امكان پذیر خواهد بود.


IMAP نرم افزارهایی است كه با استفاده از آن می توان ایمیل ها را بدون نیاز به اتصال اینترنت (offline)

دریافت كرد.

وی افزود: در حال حاضر دسترسی به 'چاپار' از از طریق وب امكان پذیر است و این در حالی است كه در صورت راه اندازی چنین امكاناتی كاربران می توانند به ایمیل ها به صورت آفلاین دسترسی داشته باشند.

افشار با بیان اینكه در میان سه سرویس دهنده داخلی ایران دات آی آر، پست و چاپار، درگاه الكترونیكی چاپار تنها سرویس دهنده آنلاین و رایگان است افزود: در صورتی كه حمایت های بیشتری از سوی سازمان سیاستگذار صورت گیرد می توانیم تا سال آینده سرویس اشتراك ویدئو و عكس را در چاپار داشته باشیم .

وی خاطر نشان كرد: اگر چرخه تجاری مورد نیاز خدمات دهندگان آنلاین در كشور در حوزه فناوری اطلاعات درست تعریف و حمایت شود می توان انتظار داشت ارایه این خدمت همانند پنج سال اول 'یاهو' و 'جی میل' را در كشور داشته باشیم .همچنین اگر ارایه این خدمات ارزش افزوده مناسبی را به سرویس دهندگان داخلی اضافه كند میزان استقبال كاربران از درگاه های پست الكترونیك ملی و داخلی افزایش می یابد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: