ایران در رتبه بیست و یکم پارالمپیک
تاريخ : 11 / 6 / 1391برچسب:, | 6:41 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

جلیل باقری امروز شنبه در رقابت‎های پرتاب وزنه بازی‎های پارالمپیک لندن، با پرتاب وزنه‎ای به طول 11 متر و 63 سانتیمتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و صاحب مدال طلا شد. با کسب این مدال کاروان دلوار در جدول توزیع مدال‎ها بیست و یک پله صعود کرد و در دره بیست و یکم قرار گرفت.
مهـــر - کاروان ورزش ایران در بازی‎های پارالمپیک لندن با مدال طلای جلیل باقری در جدول توزیع مدال‌ها 21 پله صعود کرد و در رده بیست و یکم قرار گرفت.

کاروان ورزش ایران در چهاردهمین دوره بازی‎های پارالمپیک که روز گذشته توسط ساره جوانمردی در رقابت‌های تفنگ بادی 10 متر کلاس SH1 بانوان صاحب مدال برنز شد و به نخستین مدال پارالمپیکی خود دست یافت، در پایان دومین روز این بازی‎ها به واسطه این تک مدال، در رده چهل و دوم مشترک با کشورهای هنگ کنگ و رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته بود. این در حالی است که مدال طلای کسب شده توسط عضو تیم دو ومیدانی جانبازان و معلولان باعث صعود کاروان ایران شد.

جلیل باقری امروز شنبه در رقابت‎های پرتاب وزنه بازی‎های پارالمپیک لندن، با پرتاب وزنه‎ای به طول 11 متر و 63 سانتیمتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و صاحب مدال طلا شد. با کسب این مدال کاروان دلوار در جدول توزیع مدال‎ها بیست و یک پله صعود کرد و در دره بیست و یکم قرار گرفت. دانمارک، کره جنوبی و آفریقای جنوبی در جایگاه مشترک با ایران قرار دارند.

در جدول توزیع مدال‎ها کشورهای چین، بریتانیا و اوکراین در رده‎های اول تا سوم قرار دارند.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از 29 اوت تا 9 سپتامبر (8 تا 19 شهریور) در لندن برگزار خواهد شد. بیش از چهار هزار ورزشکار از 140 کشور جهان در این بازی ها شرکت خواهند داشت و ایران نیز به عنوان یکی از کشورهای پیشرو با 79 ورزشکار در بازی های فوق حضور خواهد یافت.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: