وانت ال 90 از بهار 91 در خیابان‌ها+عکس
تاريخ : 10 / 11 / 1390برچسب:, | 3:37 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سرپرست صنایع و معادن استان آذربایجان‌ شرقی از تولید وانت ال 90 از بهار سال 91 در تبریز خبر داد.

محمدعلی عسگری گفت: با توجه به اشتغالزایی ایجاد شده توسط تولید خودروی پیکان وانت در استان، قرار است تا پایان سال خط تولید این خودرو در استان فعالیت داشته باشد و از آغاز سال 91 خط تولید وانت ال 90 در تبریز آغاز به کار خواهد کرد.


وی ادامه داد: در حال حاضر در استان هشت واحد صنعتی تولید خودرو فعالیت می‌کنند و هشت واحد دیگر نیز در حال راه‌اندازی هستند.

سرپرست صنایع و معادن استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: 450 واحد تولید و تامین قطعات یدکی خودرو و تراکتور در استان در حال فعالیت هستند که حاصل این فعالیت‌ها 5 هزار و 300 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان است.

وی رتبه استان در صنعت خودروسازی را سوم عنوان و خاطرنشان کرد: 18 درصد صنایع استان را گروه‌های مرتبط با خودروسازی تشکیل می‌دهند.

عسگری در ادامه با اشاره به تولید پژو 206 در استان نیز گفت: خط تولید پژو 206 با سرمایه‌ای نزدیک به 160 میلیارد ریال در استان در حال راه‌اندازی است.

وی ادامه داد: خط تولید نصب شده در استان قابلیت تولید تمام محصولات پژو را دارد که در مرحله اول فعلا فقط خودروی 206 در استان تولید خواهد شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: