پیام خطرناک شاه عربستان به اوباما
تاريخ : 11 / 6 / 1391برچسب:, | 6:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

شاه سعودی در نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا به وی تضمین داد که در صورت حمله فراگیر به سوریه تمامی هزینه های این حمله را پرداخت می کند و مانع از افزایش قیمت نفت در بازار جهانی می شود.

به گزارش فارس، هفته نامه فلسطینی المنار اعلام کرد که عربستان سعودی به دولت آمریکا اطلاع داده است که آمادگی این را دارد که تمام هزینه های تجاوز همه جانبه به سوریه و تخریب مراکز دولتی سوریه و تجزیه ارتش آن را پرداخت کند.
 
المنار به نقل از منابع نزدیک به خاندان آل سعود فاش کرد که شاه عربستان سعودی در پیامی دست نویس که برای باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا فرستاده، تاکید کرد که عربستان تضمین می کند که در صورت حمله به سوریه قیمت نفت در همان معدل کنونی خود باقی بماند و افزایش پیدا نکند، عربستان همچنین تاکید کرده که در صورت حمله افزایش صادرات نفت عربستان به همراه افزایش صادرات نفت لیبی جبران کمبود نفت در بازارهای جهانی را خواهد کرد.
 
بنا بر اعلام این منابع، ریاض با وجود پایداری ملت و دولت سوریه در مقابل بحران ها به همراه آمریکا اعتقاد دارد که باید ملت سوریه را به فرسایش اقتصادی و نظامی کشاند تا در آینده در مقابل هر درگیری احتمالی بین ایران و اسرائیل بی طرف باشد.
 
همچنین در حال حاضر سناریوی مشابهی نیز در دست اجراست تا حزب الله لبنان نیز در درگیری احتمالی آینده میان ایران و اسرائیل بی طرف باشد. این سناریو از طریق ایجاد بحران های داخلی در لبنان و افزایش چالش های امنیتی در آن دنبال می‌شود و بحران های امنیتی در هفته های آینده در لبنان روند رو به رشدی خواهند داشت تا حزب الله لبنان در تامین منافع داخلی خود در قبال توطئه های فرانسه و رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس که با تامین مالی کشورهای خلیج فارس انجام می شود، سرگرم شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: