حجت الاسلام آل هاشم: مقاومت تنها راه عزت فلسطین/ مذاکرات سازشی نتیجه ای جز تحقیر ندارد

عقاب نیوز :

خرم آباد - خبرگزاری مهر:

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:

مذاکرات سازشی هیچ چیزی جزء تحقیر برای ملتهای مسلمان ندارد و تنها راه عزت و نجات آنها مقاومت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس در خرم آباد با تاکید بر اینکه حمایت از فلسطین و دشمنی با صهیونیسم از سیاستهای راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: اکنون نه تنها ملت فلسطین بلکه همه ملتهای مسلمان و به ویژه جهان عرب آگاه شده اند که تنها راه بازپس گیری حقوق پایمال شده آنها پایداری و مقاومت است.

وی تصریح کرد: مذاکرات سازشی هیچ چیزی جزء تحقیر برای ملتهای مسلمان ندارد و تنها راه عزت و نجات آنها مقاومت است.

بیت المقدس اولین خاکریز مبارزه با دشمنان اسلام

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز با نامگذاری روز قدس توسط امام (ره) فریاد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم در سراسر جهان طنین انداز شده است، گفت: همواره بیت المقدس برای مسلمانان دارای اهمیت بوده چرا که اولین خاکریز مبارزه با دشمنان و مهم ترین عامل وحدت در میان مسلمانان محسوب می شود.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: امروز مردم فلسطین با سلاح سنگ و انتفاضه در مقابل استبداد ایستاده اند و تا آخرین نفس خود سرود مقاومت و شهادت سر خواهند داد.

وی با بیان اینکه روز قدس روز حیات اسلام است، بیان داشت: امروز مردم فلسطین با قطره قطره خون شهدای خود فریاد مسلمانی و مبارزه با ظلم را سر می دهند.

ابر قدرتها از ندای بلند پیروزی و بیداری مسلمانان به هراس افتاده اند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز ابر قدرتها از ندای بلند پیروزی و بیداری مسلمانان به هراس افتاده اند، گفت: امروز سرنگونی و شکست مستکبران نزدیک شده است.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه نامگذاری روز قدس به عنوان حمایت از فلسطین و مردم آن یکی از ابتکارات امام راحل بوده است، ادامه داد: حضور بزرگ و با عظمت مردم در راهپیمایی روز قدس یک بار دیگر استکبار جهانی را مایوس کرد.

وی افزود: حضور شکوهمند ملت ایران و همچنین مردم غیور لرستان در راهپیمایی امروز توطئه دشمنان نظام را نقش بر آب کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نظام سلطه آخرین تلاش های خود را برای حفظ اسرائیل و تامین امنیت آن به کار گرفته است، بیان داشت: این در حالیست که شکست های پی درپی در دمشق و حلب یک شکست دوباره برای اسرائیل به حساب می آید.

امسال مردم در راهپیمایی روز قدس سنگ تمام گذاشتند

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه امسال مردم در راهپیمایی روز قدس سنگ تمام گذاشتند، ادامه داد: امروز صهیونیسم جهانی از بیم بیداری اسلامی به شدت در حال فعالیت علیه کشورمان و معرفی کردن ایران به اعراب به عنوان دشمن درجه یک آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه ما باید علاوه بر محکم کردن پیوند ها فشار جهانی را علیه غده سرطانی اسرائیل به کار بگیریم، افزود: امروز دومین مراسم راهپیمایی روز قدس پس از بیداری اسلامی است که در کشورهای مسلمان برگزار می شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تبعیت از ولایت تنها راه نجات کشتی انقلاب در طوفان است، گفت: حمایت از ولایت موج امیدواری را در بین ملتهای تحت سلطه استبداد به وجود می آورد.

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت اهتزاز پرچم حاکمیت اسلام در میان ملتهای منطقه موجب امیدواری همه آزادی خواهان شده است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: