صدام چابهار دستگیر شد!
تاريخ : 24 / 5 / 1391برچسب:, | 1:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارقی معروف به صدام در این شهرستان خبر داد که با همدستی چند نفر اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کرد.

به گزارش زاهدان پرس، محمدرضا کاظمی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت با سلاح سرد که منجر به ضرب و جرح مالباختگان و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.
 
وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد سارقان، اموال مالباختگان را با برنامه‌ریزی‌های قبلی در مسیرهای تاریک و خلوت و اغلب در اواخر شب با پوشش‌های محلی به گونه‌ای که سر و صورت خود را کاملأ می‌پوشانند، سرقت می‌کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: ماموران با بررسی شیوه و شگرد مورد استفاده سارقان در نهایت فردی به نام "حسین ـ الف" معروف به "صدام" را به همراه تعدادی دیگر از اعضاء باند را مورد شناسایی قرار داده و موفق شدند در یک اقدام سریع و غافلگیرانه تمامی افراد را دستگیر کنند.
 
گفتنی است، متهمان صراحتا به سرقت‌ها اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه کمری به همراه یک تیغه خشاب کشف و ضبط شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: