با متری 960 هزار تومان و وام 25 میلیونی صاحب خانه شوید
تاريخ : 24 / 5 / 1391برچسب:, | 11:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 
مدیر اولین پروژه خودمالکی کشور گفت: پیش فروش 4 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت همزمان با عیدسعیدفطر در تهران آغاز می شود.
حسین شعبانی مدیر اولین پروژه خودمالکی کشور با اعلام این مطلب به کاهش قیمت مسکن در این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح مردم می توانند با وام 25 میلیون تومانی و پیش پرداخت مبلغ 89 میلیون و600 هزار ریال به صورت نقدی و مابقی در اقساط ماهانه 500 هزار تومان مالک یک واحد 51 متری در شهرک مسکونی مهستان واقع در منطقه سعیدآباد بعد از تهرانسر شوند.
وی افزود: قیمت این واحدها کمتر از یک میلیون تومان برای هر مترمربع می باشد.وی ارائه سند مالکیت منگوله دار رسمی و پائین بودن قیمت این واحدها را از ویژگیهای برجسته آن نسبت به مسکن مهر دانست و گفت: نزدیکی به مترو، معماری زیبا و وجود کلیه امکانات رفاهی، تفریحی و بیمارستانی از دیکر مشخصه های این شهرک می باشد. 

به گفته وی مردم می توانند با مراجعه به دفتر فروش واقع در جاده تهران کرج بعداز تهرانسر – بین شهرک سعیدآباد و شهرک مهدیه دفتر فروش مهستان نسبت به ثبت نام و خرید واحدهای مورد نظر خود که از 51 متر تا 95 متری می باشند اقدام و یا با شماره تلفن های 65221298 و 09304074747 تماس حاصل فرمایند.
شعبانی گفت: این پروژه مرحله فنداسیون را پشت سرنهاده و تا اواخر سال آینده آماده تحویل خواهد بود.
وی درخاتمه خاطر نشان کرد: پیش از این نیز این شرکت با اجرا و تحویل پروژه1563 واحد در فردوسیه شهریار نقش ویژه ایی در جلوگیری از افزایش قیمت و حمایت از اقشار کم درآمد داشته است.پروژه 1356 واحدی ثامن الائمه فردوسیه شهرستان شهریار، نخستین پروژه خود مالک و ارزانترین پروژه طرح مسکن مهر است که توسط شرکت پیگیر راه پیروز اجرا شده است. این پروژه شامل تاسیسات روبنایی مانند مدرسه، ورزشگاه، درمانگاه و واحدهای تجاری، ایستگاه آتش نشانی، استخر، سونا، کلانتری و به طور کل شامل کلیه خدمات لازم در قالب مجمع مسکونی طراحی شده است تا زندگی شهروندان در این شهرک تسهیل یابد.
این مجتمع دارای 58 بلوک 24 واحدی است که در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع به اتمام رسیده است. واحدهای این مجتمع در متراژهای 74، 76 و 82 متر مربع ساخته شده اند که مبحث 19 مقررات ملی ساختمان به طور کامل در همه این واحدها رعایت شده است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: