رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: تنها راه مقابله با دشمنان وحدت مردم و مسئولان است

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی تنها راه مقابه با دشمنان را وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: تنها راه مقابله با دشمنان وحدت مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام سید محمدعلی‌ آل‌هاشم شنبه شب در مراسم محفل انس با قرآن و سالروز عقد ازدواج پرسنل دانشجویان دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) ارتش جمهوری اسلامی مستقر در نوشهر که به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی در مسجد این دانشگاه و با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از مسئولان لشکری و مسئولان شهرستان برگزار شد، بیان کرد: دشمنان از هر راهی همچون جنگ سرد و نرم تلاش می‌کنند تا جمهوری اسلامی ایران را زیر فشار قرار دهند و امروز نیز با تحریم و محاصره اقتصادی سعی در عملی کردن خواسته‌های خود دارند.

وی اظهار داشت: تنها راه مقابله با دشمن وحدت و همدلی مردم و مسئولان است.

آل‌هاشم ادامه داد: باید با تبعیت محض از مقام معظم رهبری و دوری از هرگونه اختلاف از این مرحله نیز عبور کنیم.

وی همدلی، وحدت و اطاعت از ولی فقیه و کمک به تولید داخلی را تنها را مقابله با توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ویژگی‌های ماه رمضان را برشمرد و راه‌های جبران گناه را نماز، استغفار، انفاق، حل مشکل مردم، کار نیک، دوری از گناهان کبیره، ایمان و عمل صالح، شرکت ر جنگ و جهاد در راه خدا، سلام و اطعام دادن و نماز شب خواندن ذکر کرد.

به گزارش فارس، در پایان مراسم به برگزیدگان هفتمین دوره مسابقات قرآنی و کارکنان دانشگاه دریایی امام (ره) که از اول فروردین تا 31 مرداد ازدواج کردند، هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: