5 هزار پرستار برای کار به ترکیه می‌روند
تاريخ : 9 / 11 / 1390برچسب:, | 10:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه با اعلام اینکه اعزام 5 هزار نفر پرستار به کشور ترکیه در مراحل نهایی خود قرار دارد، از پایان یافتن برنامه‌های مربوط به اعزام 2800 کارجو به خارج کشور از سوی کاریابی‌ها در سال‌جاری خبر داد.

محمدحسین فروزان مهر در گفتگو با مهر از نهایی شدن اعزام 2 هزار و 800 نفر از کارجویان متقاضی کار در خارج کشور خبر داد و گفت: در پی برنامه ریزی برای اعزام 5 هزار نفر نیروی کار به خارج کشور تا پایان سال جاری، طبق گزارش کاریابی ها تاکنون برنامه اعزام 2 هزار و 800 نفر به خارج کشور نهایی شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه این تعداد صرفا آماری است که از سوی 33 دفتر کاریابی بین المللی کشور ارائه شده است، اظهار داشت: قطعا جمع بندی آمار بخشهای مختلف اعزام 5 هزار نفر را محقق می کند.

فروزان مهر از در دستور کار بودن برنامه های دیگری برای تحقق پیش بینی های اعزام نیروی کار به خارج کشور تا پایان سال جاری، ادامه داد: در قالب یک تفاهم نامه 3 جانبه به دنبال اعزام 2 هزار نفر پرستار به کشور ترکیه هستیم.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در قالب یک تفاهم نامه 3 جانبه در نظر داریم تا 2 هزار نفر از پرستاران متقاضی کار در خارج کشور را به کشور ترکیه اعزام کنیم که برنامه اعزام این تعداد پرستار در مراحل نهایی خود قرار دارد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه زمینه ها و مقدمات اعزام پرستاران هم اکنون نهایی شده است، گفت: با اینگونه اقدامات آمار 5 هزار نفری امسال محقق خواهد شد.

به گفته فروزان مهر، برخی اعزام‌های انفرادی و برخی دیگر نیز از طریق دستگاهها مطرح است که می تواند به تکمیل برنامه 5 هزار نفری سال 90 کمک کند.

وزارت تعاون، پیش از این اعلام کرده بود: تا پایان سال جاری 5 هزار نفر از نیروهای کار متقاضی اعزام به خارج کشور از طریق کاریابی ها و دفاتر مشاوره شغلی اعزام خواهند شد.
 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: