وداع آبرومندانه عالميان با المپيك
تاريخ : 9 / 5 / 1391برچسب:, | 5:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

در اين رقابت كه 23 دقيقه به طول انجاميد نوشاد با نتايج (11-8، 11-5، 12-10، 12-10) تن به شكست داد و از راه‌يابي به جمع 16 پينگ پنگ باز برتر المپيك بازماند.
ایسنا - نوشاد عالميان با قبول شكست مقابل قهرمان اروپا و دارنده‌ي نشان نقره المپيك پكن، از راه يابي به مرحله‌ي يك هشتم نهايي المپيك لندن بازماند.

پديده‌ي پينگ پنگ ايران كه با دو پيروزي مقابل دو حريف استراليايي و هنك كنگي شگفتي‌ساز شده بود، در سومين رقابت مقابل تيمو بول، پينگ پنگ باز مطرح آلماني رفت و در 4 ست پياپي تن به شكست داد.

تيمو در المپيك پكن به فينال بازي‌ها راه يافته و موفق به دريافت نشان نقره شده بود. وي قهرمان بلامنازع اروپاست و سابقه 2 طلاي جهاني و 15 قهرماني در اروپا را در كارنامه دارد.

در اين رقابت كه 23 دقيقه به طول انجاميد نوشاد با نتايج (11-8، 11-5، 12-10، 12-10) تن به شكست داد و از راه‌يابي به جمع 16 پينگ پنگ باز برتر المپيك بازماند.

عالميان در ست نخست عملكرد پاياپايي داشت اما امتيازهاي پاياني را از دست داد. در ست دوم حريف آلماني بسيار بهتر كار كرد و عالميان كه فاصله زياد امتيازات را ديد خودش را خسته نكرد.

در ست سوم عالميان بازي را فوق العاده شروع كرد و با ايجاد اختلاف زياد در آستانه برد قرار داشت اما در حالي كه 10 بر 6 پيش بود 12 بر 10 باخت تا نقش مسائل رواني و تجربه كاملا مشخص شود.

ست پاياني هم با نتيجه‌ي 12بر 10به سود تيمو بول به پايان رسيد. در اين ست عالميان به نظر مي‌رسيد از واگذار كردن ست گذشته بسيار ناراحت است و نتوانست عملكرد خودش را به نمايش بگذارد و حتي امتياز سرويس از دست داد. با اين وجود عالميان توانست اختلافات را جبران كرده و 10-10 مساوي كند،‌اما در پايان بازي را 12 بر 10 واگذار كرد.

عالميان با درخشش در رقابت‌هاي المپيك لندن بهترين نتيجه پينگ پنگ ايران در تاريخ ادوار المپيك را رقم زد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: