تاريخ : 17 / 9 / 1392برچسب:, | 6:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

با نرم افزار R-Studio Network Edition اطلاعات از دست رفته خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بازیابی کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ شاید برای شما هم پیش آمده است که اطلاعات مهم و ارزشمندی را به اشتباه پاک کرده باشید و برای بازیابی آن ها نرم افزارهای متفاوتی را امتحان کرده باشید ولی هیچ کدام فایل های از دست رفته شما را بازابی نکرده اند. دریچه نرم افزار کاربردی R-Studio Network Edition را معرفی می کند که ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات برای متخصصان، مهندسان سیستم و مدیران شبکه می باشد به وسیله این نرم افزار می توان داده ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP را بازیابی کرد. از ویژگی های جالب این نرم افزار پشتیبانی از فایل های FAT (FAT12, FAT16, FAT32), NTFS, NTFS5 است.


شما با نصب R-Studio قادر به بازیابی اطلاعات زیر خواهید بود:

  • پاک شده از سطل زباله ویندوز
  • حذف شده توسط آنتی ویروس و یا حملات ویروسی
  • بعد از پارتیشن فایل ها، حتی برای فایل سیستم های مختلف زمانی که مجدد فرمت شده است
  • ساختار پارتیشن در هارد دیسک آسیب دیده و یا تغییر یافته است
  • بروز بد سکتورهای هارد دیسک

 



تاريخ : 17 / 9 / 1392برچسب:دانلود,فایرفاکس26,عقاب نیوز, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

Mozilla Firefox 26 Final محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد.

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهز به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

دانلود



تاريخ : 10 / 9 / 1392برچسب:, | 12:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

۵۰languages برنامه آموزشی از سایت ۵۰languages.com است که به شما کمک میکند تا اصطلاحات، کلمات و جملات ضروری و پرکاربرد ۵۰ زبان را در قالب متد های آموزشی مختلف داشته باشید. فقط کافی است ابتدا زبان مورد نظر (مقصد) و بعد از آن زبان فارسی و یا هر زبان دیگر را به عنوان مبدأ انتخاب کنید.

همچنین در صورت اتصال به اینترنت می توانید لغات و جملات تمام زبان ها را بصورت صوتی گوشی کنید.

این نسخه، ورژن رایگان برنامه می باشد که از ۱۰۰ درس، ۳۰ عدد از آنها قابل استفاده می باشد.

توجه: زبان فارسی نیز موجود است!

دانلود



تاريخ : 29 / 7 / 1392برچسب:, | 11:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اگر از مرورگر فاير فاكس استفاده مي كنيد مي توانيد با نصب يك افزونه بر روي آن تمام سايت هاي اينترنتي را به زبان فارسي مشاهده كنيد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازدريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛با نصب این افزونه فایرفاکس کاربران میتوانند تمامی سایت ها را به زبان فارسی مشاهده نمایند.برای نصب این افزونه لطفا به آموزش نصب توجه کنند.
راهنمای نصب:
بعد از کلیک بر روی دکمه Add to Firefox پنجره مجوز برای نصب نمایش داده می شود:

yjc



yjc

با کلیک بر روی دکمه Allow بعد از چند ثانیه پنجره نصب فعال می شود.

yjc


سپس وارد بخش پلاگین های نصب شده شوید و تنظیمات ترجمه را طبق سلیقه خود تنظیم می كنيد.

yjc
yjc
yjc


بعد از اتمام مراحل نصب ترجمه گر به راست کلیک اضافه می گردد که با انتخاب متن مورد نظر میتوانید متن خود را به هر زبانی ترجمه کنید.



تاريخ : 3 / 7 / 1392برچسب:, | 3:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

این نرم افزار find My Phone گوشی شما به یک دزدگیر حرفه ای تبدیل می کند و می تواند در صورت سرقت گوشیتان مکان دقیق آن را به شما نشان دهد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دیگر لازم نیست نگران مفقود یا سرقت شدن تلفن همراه هوشمندتان باشید، برای رفع این نگرانی فقط کافی است نرم افزار find My Phone بر روی گوشی خود نصب کنید. در صورت مفقود یا سرقت گوشی شما می توانید با ارسال یک پیامک به تلفن همراهتان از مکان آن مطلع شوید، اگر تلفن همراهتان را گم کرده اید، با ارسال پیامک گوشی شما زنگ می خورد و شما از مکان آن اطلاع می یابید و اگر هم گوشی به سرقت رفته باشد نرم افزار با استفاده از gps گوشی، مختصات محل تلفن همراه را برای شما ایمیل می کند و شما می توانید با استفاده از گوگل مپ از مکان دقیق آن مطلع شوید.

 
 
 
 
 
اندروید
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1 مگابایت
 
 
 
آیفون
 
قابل اجرا در ios 4.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 13.5 مگابایت
 



تاريخ : 25 / 6 / 1392برچسب:, | 7:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

نرم افزار جیک پیک یک برنامه کامل خبری برای مطلع شدن از واقع فرهنگی، سیاسی و ورزشی ایران و جهان است که می تواند شما را همیشه به روز نگه دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ جیک و پیک نام نرم افزاری فارسی زبان است که توسط برنامه نویسان کشورمان ساخته شده و می تواند شما را از جیک و پیک های روزمره زندگی و جامعه با خبر کند. جیک و پیگ شامل خبرهایی از قبیل اخبار خود برنامه , ورزش , فرهنگ وهنر , پزشکی و ... می شود، این برنامه خبرها و اطلاعات خود را از سایت های معتبری مانند باشگاه خبرنگاران جمع آوری می کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به ظاهر زیبا و کاربر پسند اشاره نمود.
 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت

 



تاريخ : 4 / 6 / 1392برچسب:, | 9:42 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نرم افزارهای کاربردی هر کدام در شرایط خاص برای کمک به افراد خاظر می شوند و استفاده از آن ها ممکن است در هر لحظه نیاز شود پس بهتر است بهترین نرم افزارها را همیشه در اختیار داشته باشید.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از گروه خواندنی های مشرق، همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی موبایل ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به موبایل و تبلت خود بیاورید.

از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۳.۱ و بالاتر نیاز دارید.


***دانلـــــــــــــــــــود***



تاريخ : 27 / 5 / 1392برچسب:, | 10:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

شما می توانید با نصب این نرم افزار کاربردی هر پلاک ماشین غریبه ای را دیدید سریعا شناسایی کنید.

 

 
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ از چند سال قبل طرح جایگزینی پلاک های لیرزی و پلاک های سفید و …. با پلاک های ایران تصویب شد که تمامی رانندگان اتومبیل ها می بایست ظرف مدت کوتاهی پلاک اتومبیل خود را با پلاک های ایران تعویض نمایند . یکی از مزیت های خوب این نوع پلاک ها ( البته نه برای خود راننده بلکه برای دیگران ) این است که با توجه به شماره دو رقمی انتهای پلاک ماشین هایی که در خیابان های شهرهای مختلف رفت و آمد می کنند امکان تشخیص شهر پلاک کننده ماشین و به احتمال زیاد شهر صاحب ماشین وجود دارد  . مطمئنا شما از شماره دو رقمی شهر خود که برای پلاک گذاری اتومبیل های شهرتان  استفاده می شود مطلعید .
 
 
مثلا اگر اهل تهران هستید مطمئنا باخبرید که شماره های 11 و 22 و 33 و 44 و …. همگی مربوط به منطقه های مختلف تهران می باشد . یا مثلا اگر اهل مازنداران باشید مطمدنا باخبرید که شماره 72 مربوط به استان مازندران می باشد . حالا فرض کنید در خیابان در حال گذر هستید که ناگهان پلاک اتومبیلی با شماره ای که برای شما آشنا نیست نظرتان را جلب می کند . احتمالا در این لحظه بسیار کنجکاو می شوید تا بدانید پلاک اتومبیلی که مشاهده کرده اید در کدام شهر صادر شده و یا به عبارت دیگر صاحب اتومبیل اهل کدام شهر است ( البته این مورد به علت خرید و فروش اتومبیل ها همیشه صادق نمی باشد ) .
 
 در این موقع به دنبال کسی می گردید که با شماره پلاک غریبه ای که شما مشاهده کرده اید آشنا باشد تا به شما بگوید که فلان شماره مربوط به کدام شهر است . اما پیدا کردن اینگونه افراد آن هم در همان لحظه تقریبا غیر ممکن است . اما شما دقیقا همان فرد را در جیبیتان دارید . کافیست نرم افزار ایران پلاک را که توسط هموطنان و دوستان برنامه نویس ایرانی نوشته شده است را بر روی گوشی جاوا یا سیمبیان خود نصب نموده باشید تا منبع جامع و کاملی از شماره پلاک های شهرهای مختلف را در گوشی خود و برای همیشه به همراه  داشته باشید تا در مواقع لزوم خیلی سریع از شهری که اتومبیل مورد نظر شما در آن جا پلاک شده است با خبر شوید .
 
 
فکر نمی کنیم احتیاج به توضیحات بیشتر باشد . پیشنهاد می کنیم این نرم افزار فوق العاده کاربردی را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید تا در مواقع لازم از آن استفاده نمایید . همان طور که گفته شد نرم افزار با فرمت جاواست و قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی ها را دارا می باشد .
 
 
 

 



تاريخ : 22 / 5 / 1392برچسب:عقاب نیوز,نرم افزار, | 10:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

 پایگاه خبری عقاب نیوز  سیستم عامل های آندروید و جاوا و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.



ادامه مطلب
تاريخ : 3 / 5 / 1392برچسب:دانلود,کتاب,الکترونیک,قرآن,کریم,عقاب نیوز, | 3:14 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

از اعمالی که در ماه مبارک رمضان به آن خیلی سفارش شده خواندن قرآن کریم است، دریچه هم با معرفی کتاب الکترونیک قرآن کریم شما را به قرائت این کتاب معنوی معرفی می نماید.
به گزارش عقاب نیوز به نقل از دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ قرآن کتاب دین اسلام و معجزه حضرت محمد(ص) می باشد. قرآن که از ریشهٔ قرء گرفته شده‌ است، در واژه به معنی جمع نمودن، فراهم آوردن و همچنین خواندن است در سوره علق به این معنی اشاره می‌شود. این کتاب در یک دورهٔ ۲۳ ساله از جانب خدا و از طریق جبرئیل بر حضرت محمد (ص)، فرو فرستاده شده‌ است. مجموع این فرو فرستاده‌ها به شکل کتابی گردآوری شده که قرآن نام دارد. قرآن دارای ۳۰ جزء و ۱۱۴ سوره می باشد.

 







تاريخ : 14 / 4 / 1392برچسب:دانلود,موسیقی,برنده,اسکار,عقاب نیوز, | 1:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

این مجموعه شامل ۲۰ آهنگ بی کلام می باشد که با کیفیت ۳۲۰ آماده شده اند . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 8 / 4 / 1392برچسب:آناتومی,بدن,دانلود,عقاب نیوز, | 5:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اگر علاقه مند به مشاهده جزییات بدن خود هستید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.
به گزارش مشرق، این برنامه به شما این امکان را می دهد که آناتومی بدن را به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

این برنامه مخصوص سیستم های عامل اندرویدی است.




پایگاه خبری عقاب نیوز :

با نرم افزار Androgen می توانید چهره افراد را تغییر دهید به گونه ای که نتوان آن ها را شناسایی کرد.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار Androgen یک برنامه آموزشی جالب برای کسانی که علاقه به تغییر چهره افراد دارند است. شما می توانید کار خود را بر روی یک مدل شروع کنید و با توجه به آنچه که در ذهن دارید چهره او را تغییر دهید و به صورتی که خود می پسندید در بیاورید در حقیقت شما با این برنامه یک چهره نگار حرفه ای می شوید و تجربه ای تازه را برای خود به وجود می آورید.

 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
 

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 9 مگابایت



تاريخ : 1 / 4 / 1392برچسب:تلفن,همراه,اسکنر,عقاب نیوز, | 6:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

با استفاد از این برنامه می توانید تلفن همراه خود را تبدیل به اسکنر کنید.
به گزارش مشرق، Droid Scan Pro PDF نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد که از تلفن همراه خود برای اسکن کردن اسناد و مطالب مورد نظر استفاده کنید.

بر این اساس شما می توانید با استفاده از دوربین تلفن همراه خود، مطالب مورد نظر را عکسبرداری کرده و آن را تبدیل به فایل PDF کنید.

این نرم افزار در سیستم های عامل آندروید 2.1 و بالاتر قابل اجرا است.
 



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 6:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک نرم افزار جالب برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید که با اسکن شبکیه چشم شما قفل گوشیتان را باز می کند.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این برنامه برای اهداف سرگرمی است، اما همچنین می تواند به عنوان قفل صفحه نمایش گوشی استفاده کرد و این نرم افزار می تواند امنیت گوشی شما را تضمین کند.


 ویژگی های نرم افزار:
- امکان دانلود انیمشن های اضافی برای زیبا سازی صفحه نمایش.
- دارای گزینه هایی برای بازکردن قفل صفحه نمایش به صورت واقعی.
- باز کردن قفل گوشی با استفاده از دوربین جلو یا پشت
- تعداد دلخواه از بوق صدا برای باز کردن قفل صفحه.



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 1:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


با دکتر وب از سیستم خود محافظت کنید

تلنا: Dr.Web نرم افزار امنیتی بسیار معروف و محبوبی است که سال هاست همپای رقبای سرسختی چون کاسپراسکی به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

تلنا: یکی از مزیت های مثال زدنی این نرم افزار سادگی و کارائی بالای آن است که نیاز یک فرد مبتدی و  همچنین افراد بسیار حرفه ای را برآورده می کند به صورتی که همه ی افراد با رضایت مندی تمام از آن استفاده می کنند. Dr.Web Security Space نرم افزاری است که چندین بسته نرم افزاری را در دل خود جای داده تا بتواند امنیت سیستم شما را به حداکثر برساند. آنتی ویروس، آنتی اسپی وار، آنتی اسپم، حفاظت پروتکل http  که سایر ویژگی ها در خود این بسته جای داده شده اند و به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند. از جمله موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به قابلیت بروز رسانی از طریق اینترنت و همچنین جلوگیری از ورود فایل های آلوده از طریق اینترنت اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Dr.Web Security Space:

- کنترل ورود و خروج اطلاعات از طریق پروتکل http
- جلوگیری از آلودگی سیستم به انواع بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی
- قابلیت شناسایی و حذف انواع تروجان ها
- قابلیت بروز رسانی از طریق اینترنت
- جلوگیری از ورود فایل های آلوده از طریق اینترنت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و…

دانلود از لینک مستقیم

 



تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:, | 5:41 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

این نرم افزار ساخت ایران به سلامت قلب شما کمک زیادی می کند.
به گزارش مشرق، در این نرم افزار که مخصوص اندوریدی ها است ، شما به سئوالات مختلف پاسخ می دهید و سپس احتمال سکته قلبی خود را متوجه می شوید.

این برنامه نحوه احیای قلبی را به شما آموزش خواهد داشت و همچنین به شما این آموزش را می دهد که با گوش دادن به صدای قلب خود یا دیگران متوجه شوید که قلب نرمال کار می کند یا نه.

در اين برنامه شما با یاد گیری عمل احیا و مشاهده ویدئوی می توانید در هر کجا جان عزیزان خود و یا انسان های دیگر را نجات دهید.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

نرم افزار کاهش مصرف باتری یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریتی برای اندروید است که به شما کمک می کند مصرف باتری گوشتیان را کاهش دهید.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ برنامه کاهش مصرف باطری Battery Doctor 3.1 از پرطرفدارترین نرم افزارهای اندروید است که شما می توانید با نصب این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید خود مصرف باطری اندروید خود را بهینه و بدین ترتیب مصرف کمتری داشته باشید.
 
 
ویژگی های اصلی نرم افزار:
1-صرفه جویی در انرژی
2-بهینه سازی باتری با یک کلیک ساده
3-پیش بینی زمان در دسترس باتری
4-نمایش قدرت از وقت آزاد (دقیق به دقیقه) بسته به نوع دستگاه
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 4.5 مگابایت
 



تاريخ : 25 / 2 / 1392برچسب:, | 9:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

Mozilla Firefox 21.0 Final محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست.

این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهز به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.



تاريخ : 16 / 2 / 1392برچسب:, | 12:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

Yahoo! Messenger نرم افزار پیام رسان قدرتمند و محبوبی می باشد که تقریبا تمامی کاربران با نام آن آشنا هستند. این نرم افزار با استفاده از پروتوکل های شرکت Yahoo می تواند بین میلیون ها کاربر ارتباط برقرار کند. بدین طریق شما می توانید وقتی یکی از دوستانتان آنلاین شد او را ببینید و برای او یک پیام ارسال کنید. اطلاع از دریافت ایمیل جدید در ایمیل یا اکانت های شخصی یاهو و یا اطلاع از واقعه ای که در تقویم یاهو به آن اشاره کرده اید ، از دیگر امکانات Yahoo! Messenger می باشد. این نرم افزار دارای یک دیوار آتشین قدرتمند، حالت Standby برای کمینه کردن مقدار استفاده از پهنای باند اینترنت، قابلیت ذخیره و پرینت گفتگوها ، رابط کاربری تب بندی شده برای دسترسی سریع به ابزار مورد نیاز، مشاهده اخبار و خبرهای ورزشی می باشد.

فیلم آموزش نصب این نرم افزار برای اولین بار توسط سایت لرد دانلود برای کاربران عزیزی که با نصب این نرم افزار مشکل دارند در سایت درج شده است. امیدواریم که راه حلی برای رفع مشکل شما باشد.
 

 



تاريخ : 7 / 2 / 1392برچسب:, | 2:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شما می توانید بعد از نصب این نرم افزار بر روی موبایل خود ،شماره تلفن طرف مقابلتان را به راحتي بدست آورید.
با بلوتوث شماره فرد دلخواه را بدست آورید+ دانلود
به گزارش افکارنیوز، نرم افزار جاوای x۲blue برنامه ایست که به کمک آن قادر خواهید بود تا شماره طرف مقابل را به وسیله بلوتوث به دست آورید.

بعد از دانلود این نرم افزار، دو فایل وجود دارد که یکی از آنها برای گوشی های نوکیا و دیگری برای گوشی های سونی اریکسون است.

راهنمای استفاده نرم افزار:

- ابتدا در صفحه اول این نرم افزار باید شماره خود را به این صورت وارد کنید تا شماره طرف مقابل به شماره شما ارسال شود. مثال: ۹۸۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷+

-به دلیل اینکه این برنامه قبل از این که شما ۰۰ را بزنید بصورت خودکار + گذاشته، دیگر لازم نیست شما ۰۰ را بزنید.

- سپس باید گزینهOK را بزنید تا نرم افزار بلوتوث های روشن را جستجو و شناسایی کرده و بصورت یک لیست در اختیارتان قرار دهد.

-دکمه سمت راست را بزنید و دوباره OK کنيد. در این زمان یک پیام برای طرف مقابل ارسال خواهد شد که فقط کافیست طرف مقابل نيز آن را تاييد کند.

-اکنون یک اس ام اس خالی از طرف مقابل ارسال می شود و می توانید شماره او را مشاهده کنید.

لینک دانلود



تاريخ : 4 / 2 / 1392برچسب:, | 5:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

شرکت انگلیسی Piriform با نرم افزار CCleaner توانست راه خود برای جذب محبوبیت ها پیدا کند. این شرکت نرم افزارهای دیگری نیز ارائه کرده است. گویا محوریت اصلی این کمپانی نرم افزارهای کاربردی در کنار حجم پایین می باشد. این شرکت برای بهینه سازی هارد و دیفرگ و یکپارچه سازی سیستم ها یک نرم افزار عالی و رایگان معرفی کرده است. نرم افزار Defraggler نام این برنامه ی کاربردی است.

معمولاً خیلی از کاربران با فناوری Defrag یا همان یکپارچه سازی آشنا نیستند. هنگامی که بعد از یک مدت شما از سیستم و به ویژه هارد خود کار می کشید، هارد شما پس ماندهایی از فایل های جا به جا شده را در خود نگه می دارد. در طی این مدت سیستم شما دچار تغییرات و جا به جایی هزاران و شاید میلیون ها فایل سیستمی باشد. این جا به جایی ها می تواند به افت سرعت سیستم بی انجامد. معمولاً در هر ۱ ماه یا ۲ ماه این فایل ها می توانند مانع رفت و آمد صحیح اطلاعات شوند. از این رو کاربران حرفه ای از نرم افزارهای دیفرگ یا یکپارچه سازی استفاده می کنند تا این مجراهای مسدود شده ترمیم شده و تمام فایل ها به جای درست خود باز گردند.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 4 / 2 / 1392برچسب:, | 12:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نرم افزارهای کاربردی هر کدام در شرایط خاص برای کمک به افراد خاظر می شوند و استفاده از آن ها ممکن است در هر لحظه نیاز شود پس بهتر است بهترین نرم افزارها را همیشه در اختیار داشته باشید.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، این روزها بسیاری از راتباط ها پیامکی شده است پس به یک برنامه برای مدیریت همه پیامک ها نیاز است .

"GO SMS Pro" یک نرم افزار کاملا حرفه ای برای افرادی است که زیاد از پیامک استفاده می کند. این نرم افزار از پنل ارسال پیامک اصلی آندروید بسیار قوی تر است و ویژگی های مختلف را رایگان ارائه می دهد.


با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تمامی بخش های پیامک های خود را فولدربندی کنید. همچنین شما می توانید تم و پس زمینه هر پیامک را به دلخواه خودتان انتخاب کنید پس به طور کلی این نرم افزار قابلیت شخصی سازی دارد.

از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به ایجاد بلک لیست برای رد پیامکها ، قابلیت قفل کردن ، یادآوری پیامک نخوانده ، گذاشتن زنگ پیامک خاص برای هر شخص و امکان ارسال خودکار پیامک بر اساس زمان اشاره کرد .

این نرم افزار در حجم 18 مگابایت برای شما آماده شده است.

دانلــــــــــــــــــــــــــود



تاريخ : 31 / 1 / 1392برچسب:, | 7:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

به گزارش خـبرنگار افتخاری دریچـه فناوری اطلـاعات باشگاه خـبرنگاران جـوان؛ این نرم افزار با اتصال به سرور سایت موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ۶۰ زلزله آخر ثبت شده در این سایت را دریافت کرده و روی گوشی موبایل نمایش می دهد.

 

امکانات نرم افزار:

- امکان نمایش جزئیات کامل هر زلزله شامل

- امکان نمایش موقعیت دقیق منطقه زلزله زده روی نقشه با دو حالت نمایش شهری و نمایش ماهواره ای

- امکان فعال کردن هشدار دهنده

- با فعال کردن هشدار دهنده، برنامه به طور خودکار در فاصله های زمانی مشخص آخرین اطلاعات سرور موسسه ژئوفیزیک را چک می کند و در صورت رخ دادن زلزله جدید بلا فاصله یک آلارم هشدار در نوار وضعیت گوشی شما نمایش داده می شود.

- فاصله زمانی هشدار و همچنین حداقل ریشتر مورد نظر برای هشدار در تنظیمات قابل تغییر است.

- امکان نمایش آفلاین اطلاعات زلزله ها

- در صورت قطع بودن اینترنت آخرین لیست دریافت شده در زمانی که به اینترنت متصل بودید نمایش داده می شود و همچنین در صورتی که جزئیات هر زلزله و نقشه آنرا قبلا در حالت آنلاین مشاهده کرده باشید، می توانید در زمان قطع بودن اینترنت نیز آنرا مشاهده کنید.

- امکان جستجوی دقیق بین نام مناطق زلزله زده

- امکان مرتب سازی لیست زلزله ها

          

مشخصات

نام: Zelzele Negar
شماره نسخه: 2.3.1.1
پلاتفرم: , Android ,
ویرایش پلاتفرم: Android 2.1 or later
سایز صفحه: , Multi Screen ,

 

برای دانلود نرم افزار  اینجا را  کلیک کنید

 

 



تاريخ : 22 / 12 / 1391برچسب:, | 10:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یکی از بهترین برنامه های عکاسی حرفه ای را بر روی گوشی های اندرویدی خود نصب کنید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ Camera ZOOM  یکی از بهترین برنامه های عکاسی برای آندروید است. 

 از ویژگی های این برنامه به زوم بیشتر و بدون افت کیفیت در عکس برداری ، همچنین دارا بودن بیش از ۹۰ افکت افکت جالب و زیبا می توان اشاره كرد.

 

اين برنامه قابل اجرا برای اندروید 1و 6 و بالاتر می باشد

 

حجم :  1مگابایت

 برای دانلود اینجا را کلیک کنید

 



تاريخ : 20 / 12 / 1391برچسب:, | 9:5 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

در این پست نرم افزار سبک و قدرتمندی را برای از بین بردن لکه های پوستی و روتوش تصاویر برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم . Photo Retoucher نرم افزاری است که این امکان را میدهد تا قسمت های ناخواسته و اضافی موجود در عکس را بدون این که کوچکترین اثری از آن ها در عکس باقی بماند را حذف کنید. این نرم افزار با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها  بصورت اتوماتیک عکس را آنالیز کرده و قسمت های خالی ایجاد شده را بر اساس عکس اصلی پر می کند. از دیگر کارهایی که این نرم افزار انجام میدهد می توان به مواردی همچمون از بین بردن لکه های پوستی، حذف نویزهای عکاسی، حذف خراش ها و لکه های روی عکس، ترمیم عکس های قدیمی، حذف واترمارک ها و ….

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 18 / 12 / 1391برچسب:, | 3:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

Coral Reef Adventure Aquarium 3D Screensaver که اکنون توسط گروه پرتوان آسان دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است محافظ صفحه نمایش فوق العاده زیبا و جذابی بوده که توسط شرکت ScreenSaverGift ارائه شده و قادر می باشد تا زمانی که شما از سیستم خود استفاده نمی نماید سیستمتان را به یک آکواریوم زیبا و ۳ بعدی تبدیل نموده که ماهی های فوق العاده رنگارنگ و زیبای در آن به نمایش در می آیند. محیط زیبا و جذاب این آکواریوم در کنار افکت های صوتی زیبا و دلنشینی که در این محافظ صفحه نمایش نهفته شده هر کاربری را راغب خواهد ساخت تا این محافظ صفحه نمایش زیبا و جذاب را که به صورت رایگان و با حجم اندک ارائه شده است را دانلود و تجربه نماید.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 14 / 12 / 1391برچسب:, | 12:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

حتما بازیگران تلویزیون را بدون گریم دیده اید! گذر از اینکه برخی بدون گریم صورتی بدون لک و جوش دارند ولی اکثر آنها آن طور که در فیلم و سریال ها می بینید، نیستند. در اینجا گریم به کمک انها می آید. این کار در دنیای واقعی انجام می شود ولی شما اگر بخواهید در داخل کامپیوتر که دنیای مجازی است به گریم چهره بپردازید باید چه کنید؟ بخواهید لک و جوش صورت را از بین ببرید و به زیبایی چهره فرد بیافزاید چه باید بکنید؟ در مورد این گونه سوالات جواب های مختلفی وجود دارد. شاید افراد حرفه ای بگویند نرم افزار فتوشاپ بهترین انتخاب است. ولی همه میدانیم فتوشاپ نرم افزار سنگین و دشوار به حساب می آید و کاربران متوسط و عادی توانایی کار کردن با این نرم افزار را نخواهند داشت. چاره چیست؟ آسان دانلود برای رفع این مشکل دست به معرفی نرم افزاری از شرکت Picget Software زده است. این نرم افزار ساده و بدون دردسر برای گریم چهره Face Smoother نام دارد.

این نرم افزار به هر کاربری از حرفه ای تا عادی این امکان را می دهد تا صورت ها و چهره افراد در عکس ها را صاف و بدون لک و جوش نماید. گاهی اوقات صورت در عکس ها با وجهه ای بد و غیرطبیعی نمایان می کند و در این مواقع لازم است کمی ویرایش شود تا زیباتر و طبیعی تر جلوه کند. لرد دانلود به همین دلیل نرم افزاری را برای از بین بردن جوش، لک، صاف کردن صورت، برآمدگی ها و… . با این نرم افزار میتوانید رنگ صورت را طبیعی تر نماید و همچنین نوعی صاف و نرم جلوه دهید و از حالت زمخت بودن خارج سازید. این نرم افزار علاوه بر توانایی های گریم و زیباکردن صورت چهره افراد در عکس، امکان چرخاندن عکس ها و تغییر اندازه تصویر را نیز دارد. پس با دانلود این نرم افزار از سرورهای آسان دانلود به راحتی میتوانید مانند یک آرایشگر به زیبا کردن چهره افراد بپردازید بدون هیچ سختی و محیط گرافیکی دشوار Face Smoother یاری دهنده شماست. فقط کافی است کمی حوصله به خرج بدهید تا چهره را صاف و بدون هیچ لک و جوش آماده داشته باشید.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 10 / 12 / 1391برچسب:, | 4:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

۵۰۴ Essential Words نرم افزاری برای یادگیری ۵۰۴ لغت ضروری مکالمه به زبان انگلیسی می باشد. ضرورت یادگیری زبان انگلیسی بر هیچ کس پوشیده نیست و برای این یادگیری نیز روش ها و ابزارهای متنوعی وجود دارد که یکی از آنها یادگیری ضروری ترین واژه های موجود در این زبان است. نرم افزار ساده و کم حجم ۵۰۴ واژه ضروری مکالمه زبان انگلیسی برای آشنا کردن شما با رایج ترین و ضروری ترین واژه ها در این زبان بیگانه طراحی شده و دارای امکاناتی نظیر نمایش لغات همراه با ترجمه و مترادف، تلفظ لغات، پشتیبانی از افزودن لغات جدید با قابلیت پشتیبان گیری از این لغات، ایجاد لغتنامه شخصی و اشتراک آن با دیگران، ایجاد و درج فایل صوتی برای تلفظ لغات با صدای انسان، جستجوی آسان و سریع لغات، نمایش لغات در بازه های زمانی به صورت متناوب، قابلیت اجرا در تمامی نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیت سیستم عامل ویندوز و … می باشد.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 10 / 12 / 1391برچسب:, | 4:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 


با این برنامه افراد عادی و عکاسان میتوانند اشخاص درون عکس را بصورتی ماهرانه و بدون نقص دوباره آراسته کنند و عیب های موجود آنها را از بین ببرند. به راحتی میتوان میزان براقی عکس را تغییر داد، لکه ها و نقص های موجود را حذف نمود و بطور کل شخص درون عکس را از هر لحاظ بهتر نمایش داد.

برنامه Anthropics Portrait Professional کاملاً با سایر برنامه های موجود در زمینه ی ویرایش عکس مانند فتوشاپ تقاوت دارد. با این برنامه میتوان کیفیت تصاویر را به مراتب بالاتر برد چرا که این برنامه صرفاً با صدها مثال زنده در زمینه ی زیبایی بشر آزمایش و طراحی شده است. لذا شما می توانید تنها با استفاده از سلایدرهای موجود در این برنامه هر چقدر که مایلید کیفیت و ظاهر عکس مورد نظرتان را بالا ببرید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
منبع: لرد دانلود



تاريخ : 8 / 12 / 1391برچسب:, | 12:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

BluffTitler DX9 iTV 10.0 نرم افزاریست که در هنگام کار با آن به شما ثابت خواهد شد که دانستن علوم زمینه انیمیشن های سه بعدی برای ساختن انمیشن های زیبا و برابر با سلیقه شخصی شما ، در صورت وجود و استفاده از این نرم افزار، هیچ پایه و اساسی ندارد !! به کمک این نرم افزار پر قدرت می توانید منوهای زیبای تصویری را بر روی فیلم های خود به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کرده ، و در هنگام پخش فایل ها دیگران را متعجب کنید!

این نرم افزار قدرتمند امکان ساخت افکت های انیمیشنی سه بعدی را با ساده ترین ابزارهای موجود در خود، برای شما فراهم میسازد، تا جایی که می توان به جرات گفت ،ابزارهای این نرم افزار توانمد قادر هستند تا هر آنچه از انمیشن و افکت انیمیشنی سه بعدی که دلخواه شماست در فایل ها و پوشه های خود اجرا و پیاده سازی کنید !! چنانچه بر روی نرم افزارهای حرفه ای طراحی و بازسازی افکت های سه بعدی تسلط کافی نداشته و یا زمان و حوصله کافی بری کارکردن با چنین نرم افزارهایی را ندارید ، BluffTitler DX بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا بتوانید طبق سلیقه خود ،دو بعد ی و سه بعدی سازی کنید !!

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 6 / 12 / 1391برچسب:, | 12:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

Face Off Max 3.5.0.6 ابزاری حرفه و کاربردی جهت تغییر چهره اشخاص می باشد. شاید شده باشد که بخواهید صوتر خود را با چهره هاس سر شناش دیگر تعویض نمائید! اما به دلیل وقت گیر بودن این عمل با نرم افزار فتوشاپ پشیمان شده باشید. در این پست ما برای شما عزیزان نرم افزاری کاربردی را اماده نموده ایم که با استفاده از ان شما میتوانید به آسانی صورت خود یا چهره هر شخص دیگری را با چهره دیگر اشخصاص تعویض نموده و بر روی بدن انها قرار دهید. این نرم افزار بیشتر جنبه تفریحی داشته و برای اوقات تفریحی مناسب می باشد.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 28 / 11 / 1391برچسب:, | 6:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

Extreme Call Blocker (Stealth) 28.8 یک نرم افزار خوب برای مسدود کردن و جلوگیری از دریافت تماس ها و اس ام اس های ناخواسته در گوشی های آندروید می باشد.

امکانات نرم افزار Extreme Call Blocker Droid:
- گرفتن نسخه پشتیبان و بازیابی تنظیمات
- امکان مسدود کردن تماس های ناشناس، خصوصی، بی نام و شماره های موجود در لیست سیاه
- امکان مسدود سازی اس ام اس های ناشناس و موجود در لیست سیاه
- امکان مخفی کردن نرم افزار
- نمایش دقیق شماره های بلاک شده و زمان تماس آنها
- قابلیت زمان بندی نرم افزار
- و …

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 29 / 11 / 1391برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

NextUp TextAloud 3.0.48 نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار می باشد که برای ویندوز طراحی شده است. این نرم افزار می تواند متن شما را از اسناد MS Word، ایمیل ها، صفحات وب و فایل های PDF به گفتاری با صدای طبیعی تبدیل کند. شما بدین طریق می توانید متن های خود را به فایل صوتی تبدیل کنید و در دستگاه هایی مانند iPod، iPhone، پاکت پی سی و غیره به آنها گوش فرا دهید. TextAloud حتی قابلیت همگام سازی خودکار با iTunes را دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید در زمان صرفه جویی کنید و کارآیی خود را با گوش دادن به متن ها در حین تمرینات ورزشی یا در مسافرت، افزایش دهید.

استفاده از این نرم افزار برای بیمارانی که دچار Dyslexia (خوانش پریشی، نوعی بیماری است که در آن مبتلا در خواندن یا هجی کردن کلمات دارای مشکل است) یا دیگر مشکلات خواندن متن هستند، بسیار مفید است و می تواند قابلیت خواندن متن را با گوش دادن به متنی که آن را مشاهده می کنند، افزایش دهد.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 23 / 11 / 1391برچسب:, | 3:31 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

نرم افزار YoWindow Unlimited Edition 3S Build 145 Final قادر است تا آخرین اطلاعات مربوط به منطقه مورد نظر و محل زندگی شما را در یک تصویر بسیار زیبا نمایش می دهد. در واقع طبق شرایط آب و هوایی منظقه شما، تصویر مربوط به آن در دسکتاپ شما نمایش داده خواهد شد. به طور مثال اگر در محل سکونت شما یک روز آفتابی است، پوسته ی یک شهر یا روستای آفتابی مطابق با محل زندگی شما در دسکتاپ نمایش داده می شود. همچنین تمام پوسته های این برنامه به صورت متحرک بوده که اگر در محل سکونت شما یک روز برفی یا بارانی باشد تصویری که در دسکتاپ نمایش داده می شود همراه با ریزش برف و باران خواهد بود. یکی از قابلیت های جالب این برنامه آن است که شما می توانید در طول مدت روز، شاهد طلوع و غروب خورشید نیز باشد. علاوه بر این اطلاعات دقیقی از دما و سایر اطلاعات مربوط به هواشناسی توسط این نرم افزار در گوشه و کنار دسکتاپ نمایش داده می شود. این برنامه قادر است سرعت وزش باد، رطوبت، درجه حرارت و اطلاعات دیگر را در هر منطقه دلخواه شما به نمایش گذارد.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 12 / 11 / 1391برچسب:, | 9:49 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

با نصب نرم افزار Harald Meyer CameraPro بر روي نوكياي خود می توانید با امکانات بیشتری عکس یا فیلم بگیرد.
 
قدرت دوربين گوشي خود را ارتقا دهيد + دانلود
 
افکارنیوز: اين نرم افزار مي تواند امكانات خوبي را به دوربين گوشي شما اضافه كند كه عكاسي و فيلمبرداري موبايل را ارتقا مي دهد.

امکانات نرم افزار:

- امکان فیلم برداری HD ( کیفیت کامل و ۱۵ ،۲۵ ،۳۰ فریم )
- ابزار های کنترل تصاویر : روشنایی ، کنتراست ، اشباع
- افکت ها : نگاتیو ، سیاه و سفید ،طبیعی و…
- دارا بودن زوم دیجیتال قدرتمند تا ۱۱ برابر
- دسترسی سریع به امکانات برنامه
- حالت های مختلف فلاش
- تعادل رنگ سفید

نکته :این نسخه از نرم افزار سازگاری کامل با گوشی Nokia N۸ ندارد.

* این نسخه قابلیت نصب بر روی گوشی های سیمبیان S^۳ , Anna , Belle را دارا است. براي اجرا به QT نياز داريد.

لینک دانلود



تاريخ : 11 / 11 / 1391برچسب:, | 1:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کم کم به پایان سال ۱۳۹۱ نزدیک می شویم و تقویمی جدید برای روزهای سال نو لازم می شود.
تقویم بسیار زیبای سال ۱۳۹۲ + دانلود
افکارنیوز: در این مطلب می توانید سه مدل تقویم مربوط به سال ۱۳۹۲ را دانلود کنید.

تقویم اول یک تقویم همراه با تمام مناسبت ها و رویدادهای نجومی سال جدید است که با فرمت Pdf تهیه شده است. برگه های تقویم دوم عکس هایی از طبیعت و تقویم سوم برای علاقمندان به ماشین تهیه شده است.

سال ۱۳۹۲ سال مار

زمان تحویل سال: ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه و ۵۶ ثانیه روز چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ هجری شمسی

مطابق ۸ جمادی الاولی ۱۴۳۴ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۱۳ میلادی


برای دانلود تقویم ۹۲ به فرمت Pdf اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود تقویم طبیعت اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود تقویم ماشین اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 8 / 11 / 1391برچسب:, | 6:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

افزايش سرعت اينترنت، مديريت دانلودها و آپلود ها به همراه ابزاري براي آگاهي از سرعت واقعي اينترنت سه نرم افزاري است كه اينجا مي توانيد آنها را دانلود كنيد.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امشب به شما سه نرم افزار معرفي مي كنيم كه با دانلود آنها بر روي رايانه مي توانيد استفاده بهتري از اينترنت داشته باشيد.
 

SwiftDog NetScream 1.10.22.2012 نرم افزار فوق العاده قدرتمندی است که می تواند سرعت اتصال شما به اینترنت را تا حد بسیار زیادی بهینه و افزایش دهد و نیازی به ترفند سرعت اینترنت نیست.


با نصب و اجرای این نرم افزار سرعت ارسال و دریافت اطلاعات از طریق مودم شما تا حد زیادی افزایش می یابد که قادر است با تمام مدل های مودم همانند Dial-up, DSL, سرعت ADSL, Cable, ISDN سازگاری یابد.
 
 

 


خيلي وقت ها سرعت اينترنت از آنچه شركت هاي ارائه كننده ادعا مي كنند كمتر است براستي سرعت واقعي اينترنت شما چقدر است؟


LAN Speed Test v3.4.0 ابزاری بسیار ساده اما پرکاربرد برای تست سرعت در کامپیوتر است. شما از این برنامه می توانید برای تست سرعت دقیق شبکه های مختلف اینترنت مانند شبکه های محلی (LAN) و شبکه های بی سیم و سیمی (wired & wireless) استفاده کنید و علاوه بر تست سرعت شبکه های اینترنتی قادرید تا سرعت انتقال اطلاعات هارد و یو اس بی درایو را نیز اندازه بگیرید.
 


 


اگر می خواهید مدیریت دقیقی بر روی دانلود و آپلود فایل ها و پهنای باند مصرفی خود داشته باشید این نرم افزار را دانلود کنید.
 


DeskSoft BWMeter 6.4.0 نرم افزاری قدرتمند برای اندازه گیری، نمایش و کنترل کردن میزان دانلود/آپلود و به عبارتی مقدار پهنای باند مصرفی است که تمام پهنای باند و ترافیک ورودی و خروجی از کامپیوتر و داخل شبکه را اندازه گیری می کند.

براي دانلود اينجا را كليك كنيد.



تاريخ : 4 / 11 / 1391برچسب:, | 6:33 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اگر سیستم کامپیوتر شما سنگین شده و سرعت آن کاهش پیدا AusLogics BoostSpeed می تواند به شما کمک کند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ AusLogics BoostSpeed 5.5.1.0 نرم افزاری مطمئن و پیشرفته جهت افزایش سرعت سرعت سیستم است.
به دلایل مختلف سیستم های کامپیوتری می توانند سنگین شده و سرعت بوت و سرعت پردازش انها پائین بیاید. از این روز کاربران به دنیال نرم افزار های مختلف جهت افزایش سرعت و بهینه سازی سرعت خود هستند.
با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا سیستم خود را به آسانی بهینه سازی کرده و سرعت ان را افزایش دهید. این نرم افزار بطور خودکار بعد از اجرا ؛ خطا های احتمالی ویندوزتان را رفع کرده ، درایو ویندوز و سایر درایو های هارد دیسک را بررسی و پاک سازی می کند و هر عاملی که به هر نحوی باعث افت سرعت سیستم شما شده را برطرف می سازد.
از جمله قابلیت های این نرم افزار ، امکان یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاک سازی فایل های اضافی ، بهینه سازی ریجستری ، مسدود سازی تبلیغات اینترنتی برای بارگزاری بالا صفحات وب ، جلوگیری از ورود Spyware ها و … است.


برخی دیگر از ویژگی های برنامه :
قابلیت یکپارچه سازی هارد دیسک
قابلیت بهینه سازی ریجستری
امکان جلوگیری از ورود Spyware ها
قابلیت بازیابی فایل های حذف شده اتفاقی
قابلیت تعمیر و رفع ارور های سیستم
پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷
و …

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.