رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: به فرهنگ بسیج نیازمندیم
تاريخ : 17 / 3 / 1394برچسب:, | 1:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

ایرنا - رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تولد تفکر بسیجی را یکی از بزرگترین دستاوردها و برکات انقلاب و دوران جنگ دانست و گفت: همه به فرهنگ بسیج نیازمندیم.

 

 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در همایش «جوانان بسیجی یاوران مهدی(عج) عاشقان ولایت» به برکات هشت سال دفاع مقدس و نبرد حق علیه باطل پرداخت و در حالیکه یکی از این برکات را تشکیل بسیج دانست، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس علی رغم اینکه خسارات فراوانی به کشور عزیزمان تحمیل کرد، برکات بسیار زیادی از جمله اعتماد به نفس و خودباوری مخصوصا بین جوانان به همراه داشت که باعث شد با وجود کمبود تجهیزات نظامی در جنگ، بتوانیم روی پای خود بایستیم و این امر ممکن نبود مگر با هدایت و رهبری منحصر به فرد رهبر بزرگ انقلاب، امام خمینی(ره).

وی از دیگر برکات جنگ تحمیلی را شکوفایی استعدادهای درخشان و خلاقیت در بین جوانان دانست و افزود: کارهای نشدنی بسیاری را در دوران دفاع مقدس جوانان برومند ما انجام دادند. همچنین دفاع مقدس باعث رشد بسیار چشمگیر باورهای دینی شد و همه کشور در جبهه و پشت جبهه، رنگ و صبغه الهی به خود گرفته بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یکی دیگر از برکات دفاع مقدس را حضور روحانیت، جوانان و نوجوانان و همه اقشار جامعه در جنگ دانست.

آل هاشم، تولد تفکر بسیجی را یکی دیگر از بزرگترین دستاوردهای انقلاب در دوران جنگ دانست و در مورد اهمیت بسیج در زندگی مردم بیان داشت: تولد تفکر بسیجی بزرگترین برکت دفاع مقدس بود. نیازمند بسیج و روحیه بسیجی هستیم که در روزهای بحران و حساس، این فرهنگ بسیار کارساز است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه به برکت بسیج، کشورمان بیمه شده، افزود: وظیفه ایجاد امنیت و دفاع از کشور در مقابل دشمنان بر عهده نیروهای مسلح است و بسیج پشتیبان امن همه نیروهاست.

وی، امام(ره) را بزرگ بسیجی تاریخ دانست و گفت: امام خمینی(ره) رهبری فرزانه و اندیشمند بود که با اندیشه خود جهان اسلام را تحت تأثیر قرار داد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان سخن امام(ره) که فرمودند «انقلاب اسلامی ایران باید صادر شود»، به نقش پررنگ راه و اندیشه امام(ره) در کشورهای جهان به خصوص در بین کشور های مسلمان اشاره کرد و افزود: با وجود مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)، کشور با همان صلابت و ایستادگی زمان امام(ره) در حال رشد و حرکت به جلو است.

در ابتدای این مراسم که به میزبانی پایگاه بسیج شهید سپهبد صیاد شیرازی واقع در کوی سازمانی قمر بنی هاشم(ع) نیروی زمینی برگزار شد، حجت الاسلام تیموریان فرمانده پایگاه فوق گزارش مختصری از فعالیت های انجام شده توسط این پایگاه ارائه کرد.

 

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: