رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: در تولید تجهیزات دفاعی منحصر به فردیم
تاريخ : 14 / 11 / 1393برچسب:, | 9:36 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در تولید برخی تجهیزات دفاعی منحصر به فرد شده ایم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» صبح سه شنبه و در مراسم گرامیداشت دهه فجر در ستاد کل دژبان ارتش عنوان کرد: ما پیش از انقلاب در زمینه سلاح و تجهیزات با مشکل روبه رو بودیم اما امروز به برکت انقلاب در تولید تجهیزات منحصر به فرد شده ایم.

وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد: تاسیس دستگاه های جدید اداری همچون مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان تبلیغات اسلامی از برکات انقلاب بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توضیح داد: پیش از انقلاب ما انتخاباتی نداشتیم اما پس از پیروزی انقلاب انتخابات با شور و گستردگی فراوانی در کشور برگزار می شود.

آل هاشم ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب نیز برکات اقتصادی بسیاری در کشور رخ داد که از جمله آنها می توان به محرومیت زدایی اشاره کرد.

وی گفت: درست است که ما هم اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و دشمن به دنبال لطمه زدن به ایران اسلامی در این زمینه است اما انقلاب ما در بحث محرومیت زدایی اقدامات بی نظیری داشت.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش راه مبارزه با دشمن را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب ما شکستن ابهت پوشالی آمریکا بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جنبش های بیداری اسلامی را نشات گرفته از صدور انقلاب اسلامی ایران دانست و به مقاومت اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز مقاومت با محوریت ایران نقش تعیین کننده و راهبردی پیدا کرده است.

وی، ایران، حزب الله و فلسطین را اعضای اصلی و هسته های مقاومت عنوان کرد.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: