فروش وقیحانه دیپلم جعلی در ملاء‌عام
تاريخ : 11 / 11 / 1393برچسب:, | 1:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با انتقاد از فعالیت غیرقانونی برخی موسسات که اقدام به ارایه دیپلم جعلی با دریافت پول به افراد می‌کنند٬ گفت: آموزش و پرورش باید با جدیت مانع ادامه فعالیت چنین موسساتی قبل از ورود مجلس به موضوع شود.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، قاسم احمدی‌لاشکی عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان نسبت به فعالیت غیرقانونی برخی موسسات هنری و فنی‌ وحرفه‌ای که اقدام به ارایه دیپلم به افراد می‌کنند٬ گفت: با ادامه این روند به طور حتم افت شدید سطح علمی در کشور آن هم در مراحل ابتدای تحصیلات را شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی٬ با تاکید بر اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به جد با فعالیت موسسات غیرقانونی مخالف بوده و خواهان برخورد دستگاه‌های اجرایی با فعالیت آن‌هاست٬ افزود: دانش آموزی که با پرداخت وجوهی موفق به اخذ دیپلم می‌شود به هیچ وجه شایستگی ورود به دانشگاه و مراکز آموزش عالی را ندارد.

ضرورت توقف ادامه فعالیت موسسات صادرکننده دیپلم جعلی

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری فعالیت گسترده موسسات غیرقانونی برای ارایه مدرک دیپلم٬ تصریح کرد:‌ فروش دیپلم با مجوز آموزش و پرورش فقط با یک پیامک با اقساط بلند و کوتاه مدت فاجعه‌ای است که متاسفانه در رسانه‌ها نیز تبلیغ و با پیامک نیز به اطلاع مردم در سایه غفلت مسئولان می‌رسد.

وی تاکید بر ضرورت ورود آموزش و پرورش به بحث خرید و فروش دیپلم٬ افزود: به طور حتم دستگاه متولی این حوزه وزارت آموزش و پرورش بوده و هیچ توجیهی برای بی‌توجهی به آن قابل قبول نیست.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه باید قوانین سفت و سخت‌تری برای مقابله با خرید و فروش مدرک چه در مقطع دیپلم و چه در دانشگاه لحاظ شود٬ گفت: هیچ حوزه‌ای در کشور به اندازه آموزش اهمیت نداشته و نمی‌تواند به رشد همه جانبه آن کمک کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد:‌ به طور حتم ارسال گزارشات و شکایات در خصوص فعالیت غیرقانونی موسسات صادرکننده مدرک دیپلم به کمیسیون آموزش مجلس پیگیری‌های لازم را برای توقف فعالیت چنین موسساتی به دنبال خواهد داشت.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: