انتصاب فرمانده جدید کلاه‌سبزهای ارتش
تاريخ : 4 / 10 / 1393برچسب:, | 1:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
امیر نوذر نعمتی بعنوان فرمانده جدید تیپ 65 نوهد(نیروهای ویژه هوابرد) نیروی زمینی ارتش منصوب شد.

به گزارش مشرق، امیر نوذر نعمتی بعنوان فرمانده جدید تیپ 65 نوهد (نیروهای ویژه هوابرد) نیروی زمینی ارتش منصوب شد. امیر نوذری با پیشنهاد امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی و با حکم امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش به این سمت منصوب شد.

پیش از این امیر خسرو خسروی فرماندهی تیپ ویژه 65 نوهد را برعهده داشت.

تیپ 65 نوهد (کلاه‌سبز‌ها) معروف‌ترین یگان تکاوری نیروی زمینی ارتش است که در هرگونه شرایط محیطی، تاکتیکی و جنگی، توانایی انجام هر مأموریتی به صورت نبرد تن به تن، چریکی، پارتیزانی، انجام پرش، چتربازی و سقوط آزاد در زمین، هوا و آب و مناطق کویری و کوهستانی، غواصی، رهایی گروگان، عملیات روانی، حفاظت از شخصیتها را دارد.

پرسنل این یگان با بهره‌گیری از جدیدترین علوم نوین نظامی، مهارت‌های ویژه و تخصصی را در طول خدمت در دورههای مختلف آموزش می‌بینند که از جمله این اقدامات می‌توان به انجام تست‌های متعدد ورزشی برای مشخص شدن آمادگی جسمی نیروهای داوطلب ورود، دوره آموزشی چتربازی اتوماتیک، زندگی در کویر، جنگل و کوهستان اشاره کرد.

یک کلاه سبز باید بتواند در همه مناطق جغرافیایی مأموریتش را به خوبی اجرا کند و تنها نیروهایی که با موفقیت این آموزش‌ها را پشت سر بگذارند، می‌توانند در دوره‌های هوابردی شرکت کنند.

تخریب، اطلاعات و عملیات، بهداری، مخابرات و سلاحهای انفرادی و جمعی 5 مهارتی هستند که در دورههای هوابردی به نیروها آموزش داده می‌شود.

با توجه به این آموزشها، کلاه سبزها توانایی انجام هر نوع مأموریت در داخل و خارج از مرزهای کشور را دارند. کارکنان آموزش دیده این یگان قادرند انواع عملیات‌های آزادسازی اسرا و گروگان‌ها از دست دشمن را در تمام شرایط محیطی و آب و هوایی به اجرا بگذارند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: