هوانیروز در تمامی عملیات های دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس سرافراز بوده است

   

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم افتتاح ساختمان جدید صندوق قرض الحسنه پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت: هوانیروز در تمامی عملیات های دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس سرافراز بوده است.

 

به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم افتتاح ساختمان جدید صندوق قرض الحسنه پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت: هوانیروز در تمامی عملیات های دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس سرافراز بوده است.

 

وی در جمع کارکنان پایگاه یکم رزمی هوانیروز افزود: مجموعه هوانیروز نقش بسیار ارزشمندی را در دوران دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته و در تمامی عملیات های دوران پرافتخار هشت سال جنگ تحمیلی سرافراز و پیروز بوده است. اوج قدرتنمایی هوانیروز نیز در عملیات مرصاد بود.

 

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه قرض الحسنه را یکی از اموری دانست که موجب خوشحالی بندگان و مغفرت و رحمت خداوند می شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آیات قرآن در رابطه با سبک زندگی اسلامی و نحوه رفتار یک شخص مسلمان گفت: باید در هر جا و هر مسئولیتی که هستید به همنوعان خود نیکی کنید و سعی نمایید در زندگی همیشه فروتن بوده و خود محور نباشید. هرکس به خاطر خدا خودش را کوچک کند، خداوند بزرگ به او بزرگی عنایت می کند

 

پایان پیام/

 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: