برگزاری جشن عروسی در تالارهای گیلان ممنوع است
تاريخ : 8 / 1 / 1393برچسب:, | 5:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان گفت: برگزاری جشن عروسی در روزهای 12، 13 و 14 فروردین ماه جاری در تالارهای گیلان ممنوع است و مجوزی صادر نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری جشن عروسی در تالارهای گیلان ممنوع است

مهرداد مهرگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک عید نوروز و تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: گیلان دارای جاذبه‌های گردشگری است و استانی مهمانپذیر محسوب می‌شود.

*افزایش 15 درصدی حضور گردشگران در گیلان

وی از حضور میلیونی گردشگران در گیلان خبر داد و افزود: امسال آمارها نشان می‌دهد 15 درصد افزایش حضور مسافران نوروزی را تاکنون نسبت به سال گذشته در گیلان داشتیم.

مهرگان با اشاره به وظایف نیروی انتظامی به‌ویژه پلیس امنیت عمومی در ایام نوروز، تصریح کرد: اقدام‌های کنترلی پلیس در حوزه‌های مختلف تشدید شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان بر تشدید اقدام‌های کنترلی در مکان‌های اقامتی، مهمانپذیرها و رستوران‌های سنتی تاکید کرد و گفت: انجام گشت‌های مشترک با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان صنعت، معدن و تجات از اولویت‌های پلیس امنیت عمومی گیلان است.

*ساماندهی 70 درصد خانه‌مسافرهای گیلان

وی از ساماندهی 70 درصد از خانه‌مسافرهای گیلان خبر داد و بیان کرد: خانه‌مسافرها و ویلاها برای اسکان گردشگران ساماندهی شدند و زیر پوشش هتلینگ پلیس هستند.

مهرگان با بیان اینکه خانه‌مسافرها از طریق سیستم به پلیس اماکن عمومی گیلان وصل هستند، خاطرنشان کرد: استانداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان برای ساماندهی 30 درصد بقیه خانه‌مسافرها ورود کردند و امیدواریم کنترل‌ها به صد درصد افزایش پیدا کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان به کنترل بازار، اقلام و مایحتاج عمومی اشاره کرد و یادآور شد: کنترل نرخ کالا و خدمات در اولویت فعالیت‌های پلیس است.

وی با اشاره به پروازهای حج عمره و خارجی از فرودگاه سردار جنگل رشت، اظهار کرد: اقدام‌های لازم برای ارائه خدمات گذرنامه به مسافران انجام شده است.

مهرگان با تاکید بر ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه بیان کرد: پاکسازی تفرجگاه‌ها، مکان‌های گردشگری، سواحل و برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی در اولویت فعالیت‌های پلیس در ایام نوروز است.

* برگزاری جشن عروسی در تالارهای گیلان ممنوع است

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از ممنوعیت برگزاری جشن عروسی در 12، 13 و 14 فروردین جاری در تالارهای این استان خبر داد و تصریح کرد: مجوز برگزاری جشن عروسی در ایام شهادت فاطمه (س) صادر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در روزهای مذکور با هنجارشکنان در مکان‌های عمومی برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: رستوران‌های سنتی و آلاچیق‌های بدون مجوز در اقدام‌های کنترلی پلیس قرار دارد و حضور ماموران نیروی انتظامی در این مکان‌ها مضاعف است.

*اجرای موسیقی زنده در تالارها بدون مجوز ارشاد ممنوع است

مهرگان به ممنوعیت اجرای موسیقی زنده در تالارها و رستوران‌های سنتی بدون مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: پلیس در صورت مشاهده اجرای موسیقی بدون مجوز با این موضوع برخورد می‌کند.

*اراذل و اوباش گیلان بازداشت شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش قبل از چهارشنبه آخر سال 92 در این استان خبر داد و اظهار کرد: افرادی که در جامعه ایجاد ناامنی کردند دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش دستگیر شده به مقام قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: احکام قضایی برای افراد مذکور صادر شده و به عنوان گروه‌های آسیب‌زا در جامعه حداقل در ایام نوروز در بازداشت و زندان هستند.

مهرگان به برنامه‌ریزی پلیس گیلان برای روز 13 فروردین جاری اشاره کرد و افزود: پلیس به صورت غیر محسوس در مکان‌های مهمانپذیر، گردشگری و اقامتی گیلان حضور پیدا می‌کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان با تاکید بر حرمت ایام فاطمیه (س)، بیان کرد: مردم گیلان ارزشی و ولایتمدار هستند و پلیس انتظار دارد در مکان‌های اقامتی و گردشگری با ناهنجاری مواجه نشود.

وی خواستار همکاری مردم به‌ویژه گردشگران با پلیس شد و گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد ناهنجار مراتب را از طریق تلفن 110 اطلاع دهند.

مهرگان با اشاره به اینکه واحدهای گشت امنیت اخلاقی پلیس گیلان در ایام نوروز فعال است، یادآور شد: گشت ارشاد پلیس با اخلال‌گران نظم عمومی برخورد می‌کند.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: