فرود اضطراری هواپیما به‌ علت دعوای زن وشوهر!
تاريخ : 21 / 12 / 1392برچسب:, | 10:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دعوای این مرد آمریکایی با همسرش در سالگرد ازدواجش که از آتلانتا عازم کاستاریکا بودند، در هواپیما چنان بالا گرفت که خلبان مجبور به فرود اضطراری شد و در پی آن، پلیس این مرد را بازداشت کرد، اما همسر وی به سفر خود ادامه داد.

 

هواپیمای خطوط هوایی دلتای آمریکا یک فروند هواپیمای خطوط هوایی دلتای آمریکا، به علت درگیری یک زوج، در جزایر کایمن در دریای کارائیب فرود اضطراری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از العالم، قاضی دادگاه منطقه جزایر کایمن، دیروز (سه شنبه)، "مایکل فورت" اهل لوئیزیانای آمریکا را به علت "رفتار ناهنجار در حال مستی" که سبب فرود اجباری هواپیما شده بود، 600 دلار جریمه کرد.

دعوای این مرد آمریکایی با همسرش که در سالگرد ازدواجشان از آتلانتا عازم کاستاریکا بودند، در هواپیما چنان بالا گرفت که خلبان مجبور به فرود اضطراری شد و در پی آن، پلیس این مرد را بازداشت کرد، اما همسر وی به سفر خود ادامه داد.

این دومین بار در هفته های اخیر است که یک هواپیمای "دلتا ایرلاینز" به علت حضور یک مسافر مست، ناچار به فرود اضطراری می شود.

در هفتم فوریه (18 بهمن ماه) نیز یک هواپیما که از بالتیمور عازم سالت لیک سیتی بود، مسیر خود را به علت رفتار ناهنجار یک مسافر مست تغییر داده بود.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: