حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم: مرحوم نیکبخت، روحانی ولایی و چهره کاملا فرهنگی بود

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین « علی محمد نیکبخت» جانشین فقید این سازمان یک روحانی ولایی، متین و علاقه مند به کار بود که سال های متمادی در عرصه دوران دفاع مقدس در جبهه حضوری فعال داشت و به درجه جانبازی نائل آمد.

 

حجت الاسلام والمسلمین « سیدمحمدعلی آل هاشم » روز سه شنبه درحاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین نیکبخت جانشین فقید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحوم نیکبخت در سخنوری بسیار تبحر داشت، فردی آرام و مخلص بود که در طول خدمت خود تلاش های گسترده ای در این سازمان انجام داد.

آل هاشم با اشاره به این که مرحوم نیکبخت برادر شهید بود، اظهار داشت: هرگز در طول همکاری با مرحوم نیکبخت ندیده بودم حتی یک بار وی این موضوع را در جمع ما مطرح کند که این مساله نشان دهنده فروتنی و تواضع وی بود.

وی، جانشین فقید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را مطیع امر ولی فقیه و عاشق نماز عنوان کرد و گفت: مرحوم نیکبخت بیش از سه سال در دوران دفاع مقدس در مقابله با دشمنان جنگید به طوری که به افتخار جانبازی رسید.

آل هاشم اظهارداشت: مرحوم نیک بخت نسبت به سلسله مراتب بسیار مطیع بود و بعضی وقت ها طوری رفتار می کرد که خودم خجالت می کشیدم اما با بزرگواری و متانتی که داشت همیشه سعی می کرد این موضوع را رعایت کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به این که مرحوم نیکبخت در یگان های مختلف لشگر 84 لرستان و لشگر 92 زرهی خوزستان در زمان جنگ از هیچ تلاشی دریغ نکرد، اظهارداشت: آن مرحوم یک چهره کاملا فرهنگی بود.

آل هاشم افزود: معاونت فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی - سیاسی نیروی زمینی ارتش، معاونت فرهنگی و تبلیغات روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ریاست اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش و ستاد مشترک ارتش و همچنین جانشیینی سازمان عقیدتی سیاسی از مسئولیت های آن مرحوم در طول خدمت خود بوده است.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین علی محمد نیکبخت روز گذشته (دوشنبه) در سن 56 سالگی و پس از طی یک دوره بیماری به رحمت ایزدی پیوست.

پس از مراسم تشییع مرحوم نیکبخت در تهران، پیکر وی امروز سه شنبه به قم منتقل و ساعت 14 بر دستان مردم این شهر تشییع و سپس به خاک سپرده خواهد شد.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: