مراسم گرامیداشت شهدای هویزه و سردار علم‌الهدی برگزار شد
تاريخ : 19 / 10 / 1392برچسب:, | 8:19 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مراسم گرامیداشت شهدای هویزه و سردار سیدعلی علم‌الهدی با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مراسم گرامیداشت شهدای هویزه و سردار علم‌الهدی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت شهدای هویزه و یاد و خاطره سردار علی علم‌الهدی امشب در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم امیر سرلشگر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش، سردار سرلشگر مصطفی ایزدی معاون ستاد کل نیروهای مسلح، سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، سردار جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی ارتش، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا، اسماعیل کوثری نماینده مجلس، سردار کارگر و جمعی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس حضور داشتند.

سردار شیرازی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی فرصتی را به وجود آورد و برخی از این فرصت استفاده کرده‌اند و در راه انقلاب و دفاع مقدس اجرشان را گرفتند.

وی افزود: بعد از انقلاب دشمن تهدیدات خود را شروع کرد و بعضی افراد در حرکت در راه حق تکلیف و تشخیص دادند و گوی سبقت را از دیگران ربودند، افرادی مانند شهید چمران، این به دلیل بصیرت افراد بود.

وی همچنین اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از افراد حداقل آموزش نظامی را ندیده بودند اما طی یکی دو سال تبدیل به استراتژیست‌های بزرگ جنگ شدند که شهید حسن باقری یکی از این افراد بود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: