هشدار؛ زائران کربلا از کسی کتاب نگیرند!
تاريخ : 25 / 9 / 1392برچسب:, | 5:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فرماندهی عملیات بغداد به شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین حسینی در خصوص شیوه‌های جدید تروریست‌ها برای بمب‌گذاری هشدار داد و از آنان خواست از دریافت کتاب به عنوان هدیه خودداری کنند.

پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از العالم گزارش داد: سرتیپ «سعد معن» سخنگوی عملیات بغداد در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرماندهی عملیات بغداد درباره شیوه‌های گروه‌های تروریستی، از جمله کمربندهای انفجاری به شکل کمربند طبی، بمب‌گذاری دیگ‌های غذا و قوطی‌های فلزی مواد غذایی و همچنین کتاب‌های دینی بمب‌گذاری شده که به عنوان هدیه به زائران تقدیم می‌شود، هشدار داده است.

وی گفت: حمل انواع سلاح از سوی شهروندان و گرفتن غذا و نوشیدنی از افراد ناشناس و حمل انواع کیف‌های بزرگ و استفاده از انواع چوب کاملا ممنوع است.

سخنگوی عملیات بغداد تاکید کرد: تردد انواع موتورسیکلت و وسایل نقلیه از 17 دسامبر 2013 تا پایان مراسم اربعین، همچنین استفاده از آب‌پاش برای خنک کردن زائران، تردد خودروها در مسیر حرکت زائران و استقرار فروشندگان دوره‌گرد در مسیر زائران ممنوع است.

وی از شهروندان خواست به شایعات مغرضانه توجه نکنند و هنگام برخورد با عناصر مشکوک به دستگاه‌های امنیتی اطلاع دهند و از راه‌هایی که دستگاه‌های امنیتی مشخص کرده‌اند، تردد کنند و هنگام وقوع هر حادثه‌ای آرامش خود را حفظ و با دستگاه‌های امنیتی همکاری کنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: