حادثه مرگبار در شهرک غرب+عکس
تاريخ : 7 / 12 / 1391برچسب:, | 7:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار در شهرک غرب تهران خبرداد.
به گزارش مشرق، سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه تصادف رانندگی در 13:43 روز دوشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان ایستگاه 25 و گروه نجات سه به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در شهرک‌غرب، خیابان سیمای ایران اعزام شدند.
 
وی اضافه‌کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یک‌دستگاه خودرو سواری هیوندا «جنسیس» از مسیر اولیه خود منحرف شده و به شدت به یک دستگاه مینی‌بوس که در حاشیه خیابان پارک شده و فاقد راننده بود، برخورد کرده است.
 
01-351.jpg
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به شدت حادثه و محبوس‌شدن راننده و سرنشین این خودرو درون کابین، خاطرنشان کرد: آْتش‌نشانان اقدام به قطع برق خودرو کرده و پس از آن با استفاده از تجهیزات مربوطه شروع به بریدن بدنه کابین و خارج‌کردن دو فرد محبوس در خودرو کردند.
 
ملکی با اشاره به خارج‌کردن دو مصدوم مرد این حادثه که حدود 35 سال سن داشتند به ایسنا گفت: عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه پس از بررسی علائم حیاتی مصدومان، مرگ راننده سواری «جنسیس» را تائید کرده و سرنشین دیگر را که به شدت از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بود، به مراکز درمانی منتقل کردند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ساعت اتمام این عملیات را 14:27 اعلام‌کرد و گفت: علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور در دست بررسی است.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: